JeGe Geplaatst: 27 december 2007 Rapport Geplaatst: 27 december 2007 Steeds als ik een SA-MP server wil joinen krijg ik een Runtime error.. De stroom was in het hele huis uitgevallen en toen kreeg ik er last van Please weet iemand een oplossing? Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 27 december 2007 Rapport Geplaatst: 27 december 2007 Steeds als ik een SA-MP server wil joinen krijg ik een Runtime error..De stroom was in het hele huis uitgevallen en toen kreeg ik er last van Please weet iemand een oplossing? Heb je al geprobeerd opnieuw te instaleren, dit is altijd plan A en dan vedder op B-C enz.. Reageren
Ymosky Geplaatst: 28 december 2007 Rapport Geplaatst: 28 december 2007 Hij heeft samp al opniew geinstalleerd, en ook Gta SA (volgens mij) dus kom maar op met plan B en C Reageren
JeGe Geplaatst: 28 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 december 2007 Ja San Andreas heb ik ook al opnieuw geinstalleerd.. zonder resultaat Reageren
WackoX Geplaatst: 1 januari 2008 Rapport Geplaatst: 1 januari 2008 Heey JeGe, dat heb ik ook maar niet bij alle servers, werken andere server wel? Ik heb namelijk ook erg last van dit probleem, Oplossing: Maak een nieuw account op je Windows XP (tenzij je nog op DOS 7.0 werk maar dat lijkt me niet) M.v.g WackoX Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.