Busted Geplaatst: 27 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2007 (bewerkt) Hallo, Ik heb 5 assets van bedrijven gehaald (Boatyard, Cherry Poppers, Pole Position, Print Works, Kaufman Cabs). Nu zit ik te wachten op een telefoontje van Ken Rosenberg. Weet iemand hoe lang dat duurt (normaal komt een telefoontje toch gelijk??:S)? Of is het de bedoeling dat je 5 assets + Printworks moet doen i.p.v. 5 assets waaronder printworks. Help me a.u.b Joël Bewerkt: 27 december 2007 door Busted Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ghost_Rider Geplaatst: 27 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2007 (bewerkt) Hallo,Ik heb 5 assets van bedrijven gehaald (Boatyard, Cherry Poppers, Pole Position, Print Works, Kaufman Cabs). Nu zit ik te wachten op een telefoontje van Ken Rosenberg. Weet iemand hoe lang dat duurt (normaal komt een telefoontje toch gelijk??:S)? Of is het de bedoeling dat je 5 assets + Printworks moet doen i.p.v. 5 assets waaronder printworks. Help me a.u.b Joël Je moet 5 willekeurige bedrijven voltooien en de missies van de Print Works ook. Dus in principe 6. Daarna moet je even rondrijden en dan uitstappen. Dan zal Ken je bellen voor Cap The Collector. Bewerkt: 27 december 2007 door ..::GhostRider::.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Busted Geplaatst: 27 december 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 december 2007 Ok Heel veel bedankt!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donwell Geplaatst: 29 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2007 Volgens mij belt hij gelijk zodra je de 5 bedrijven hebt gehaald, maar bij mij is het altijd noodzakelijk vreemd genoeg om de Sunshine Showroom te voltooien, voordat ik wordt gebeld. Bij mij gaat de maffia ook naar de Showroom, waarvoor het noodzakelijk is. Mocht je na een poosje nog geen telefoontje hebt gehad dus, probeer deze dan nog eens te doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jesperkaj Geplaatst: 30 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2007 Er staat duidelijk dit op Wikigta: Ze hebben het voorzien op De Boatyard, Sunshine Auto's en de Malibu Club. Je hoeft deze bedrijven niet allemaal in je bezit te hebben, maar dit maakt de missie wel eenvoudiger. Dus die 3 moet je hebben. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.