gta_rms Geplaatst: 28 december 2007 Rapport Geplaatst: 28 december 2007 ik wil een wapen mod installeren maar welke map moet je daar voor gebruiken voor imgtool. bij auto's is dat tog gta3! maar alvast bedankt als je me helpt Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 28 december 2007 Rapport Geplaatst: 28 december 2007 ik wil een wapen mod installeren maar welke map moet je daar voor gebruiken voor imgtool. bij auto's is dat tog gta3!maar alvast bedankt als je me helpt De bestanden van de wapens vind je in de 'GTA3.img'. Dit is een enorm bestand waarin je echt enorm veel bestanden en textures uit het spel vindt. Je vindt het bestand in de volgende map: "C/Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas/Models. Het bestand dient geopend te worden met de IMG Tool. Lees de readme van de betreffende nog even goed door. Daar vind je als het goed is de juiste bestanden die vervangen moeten worden. Maak wel back-up's! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.