Jump to content

rijk worden in gta vcs

klaasko

Recommended Posts

ik weet niet of jullie het al weten,maar ik heb ondekt dat als je alle empire sites met robbery hebt dat je dat 112000(ongeveer) per dag krijgt,maar er zit ook een addertje onder het gras want je moet ook alle missie hebben gedaan van de empire sites want dan krijg je zeg maar een bonus(zo`n $1000)

ik hoop dat jullie er wat aan hebben

klaasko(naam is dom i kweet het ik wist niks anders)(kan je dat veranderen?)

Delen op andere websites

Sorry, dat weten we al :puh: Er zijn hier een heleboel mensen met VCS en daardoor is het moeilijk dat zo'n groot deel van het spel onontdekt blijft.

Je naam veranderen kan trouwens door een PB te sturen naar de admins. Maar voordat je dat doet, wel eerst goed de regels van naamwijzigingen doorlezen, zodat er geen onverwachte verassingen komen.

En onthoudt: 'Every time you change your name, God kills a kitten.'

Delen op andere websites

Sorry, dat weten we al :puh: Er zijn hier een heleboel mensen met VCS en daardoor is het moeilijk dat zo'n groot deel van het spel onontdekt blijft.

Je naam veranderen kan trouwens door een PB te sturen naar de admins. Maar voordat je dat doet, wel eerst goed de regels van naamwijzigingen doorlezen, zodat er geen onverwachte verassingen komen.

En onthoudt: 'Every time you change your name, God kills a kitten.'

ok thx

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...