js007 Geplaatst: 28 december 2007 Rapport Geplaatst: 28 december 2007 ik hoop dat dit geen dubbelpost is , ik heb een inport ding gevonden in lcs. eris in elke gta een inport ding in en dus ook in liberty city stories HET IS TEN OOSTEN VAN LIBERTY TREE . IN BEDFORD POINT Reageren
MartyCeha Geplaatst: 28 december 2007 Rapport Geplaatst: 28 december 2007 (bewerkt) Dat weten we. Dat is de Love Media Impound, daar moet je voertuigen inleveren, die Love Media vervolgens gebruikt om weg te geven als prijs. Sorry, dit is dus al bekend. Anders zou niemand hier ooit de 100% halen En dat hebben wel al veel mensen gedaan moet ik zeggen. Klik. En een dubbelpost kan het niet zijn want je opent een nieuw topic. Je kan wel per ongeluk twee identieke topics na elkaar openen (net nog gebeurd in het GTA III forum). Bewerkt: 28 december 2007 door MartyCeha Reageren
ASPHALT Geplaatst: 28 december 2007 Rapport Geplaatst: 28 december 2007 (bewerkt) ik hoop dat dit geen dubbelpost is , ik heb een inport ding gevonden in lcs. eris in elke gta een inport ding in en dus ook in liberty city stories HET IS TEN OOSTEN VAN LIBERTY TREE . IN BEDFORD POINT Je bedoeld Love Media's "Car-razy Car Give Away". Dit is helaas al bekent. Je kunt hem op dit kaartje zien. Het is de op een na onderste op Staunton Island. Maar nu je het zegt, ik zal hem meteen even bij de zij missies zetten. Edit: Zu spät.. Bewerkt: 28 december 2007 door ASPHALT Reageren
MartyCeha Geplaatst: 28 december 2007 Rapport Geplaatst: 28 december 2007 Maar die stond er al Reageren
ASPHALT Geplaatst: 28 december 2007 Rapport Geplaatst: 28 december 2007 (bewerkt) Maar die stond er al Ik heb jouw niet gezien, en waarschijnlijker nog, jij hebt míj niet gezien. Ik heb hem namelijk meteen even bij de Zijmissie locaties gezet waardoor het even niet te zien was dat ik ook al aan het typen was. Bewerkt: 28 december 2007 door ASPHALT Reageren
js007 Geplaatst: 28 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 december 2007 Dat weten we. Dat is de Love Media Impound, daar moet je voertuigen inleveren, die Love Media vervolgens gebruikt om weg te geven als prijs. Sorry, dit is dus al bekend. Anders zou niemand hier ooit de 100% halen En dat hebben wel al veel mensen gedaan moet ik zeggen. Klik. En een dubbelpost kan het niet zijn want je opent een nieuw topic. Je kan wel per ongeluk twee identieke topics na elkaar openen (net nog gebeurd in het GTA III forum). WAAROM STAAT DAT NIET IN DE WALKTHROUGH VAN LCS INPORT/EXPORT BIJ DE ANDERE GTA' S IS DAT TOCH Reageren
MartyCeha Geplaatst: 28 december 2007 Rapport Geplaatst: 28 december 2007 (bewerkt) Staat wel in de walktrough. Ik heb je net een link gegeven naar de walktrough. En het heet anders dan Import/Export. Ook al gezegt. Het heet Love Media. Maar voor het geval dat die niet duidelijk genoeg was: >>>>>>LINK<<<<<< En niet zo in hoofdletters typen a.u.b. want dat KOMT ZO SCHREEUWERIG OVER. @hieronder: Super Bewerkt: 28 december 2007 door MartyCeha Reageren
js007 Geplaatst: 28 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 december 2007 Staat wel in de walktrough. Ik heb je net een link gegeven naar de walktrough. En het heet anders dan Import/Export. Ook al gezegt. Het heet Love Media. Maar voor het geval dat die niet duidelijk genoeg was:>>>>>>LINK<<<<<< En niet zo in hoofdletters typen a.u.b. want dat KOMT ZO SCHREEUWERIG OVER. oke het is niet de bedoeling om schreeuwend over tekomen he Reageren
js007 Geplaatst: 28 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 december 2007 ik snap nog een iets niet waarom vraagt love media auto' s en motoren .3 jaar later mogen ze toch niet meer rijden met de moto' s , er zitten zeker ook auto' s tussen die dan niet bestaan . antwoord mij Reageren
MartyCeha Geplaatst: 28 december 2007 Rapport Geplaatst: 28 december 2007 (bewerkt) Dat wisten ze toen nog niet. Ze vragen de auto's dus om ze weg te geven als prijs voor een westrijd. Ze hadden toen nog geen idee dat motorfietsen verboden zouden worden. En IPV Te dubbelposten kun je ook de bewerk-knop onder je bericht gebruiken. Bewerkt: 28 december 2007 door MartyCeha Reageren
tommy007 Geplaatst: 19 januari 2008 Rapport Geplaatst: 19 januari 2008 ik zocht love media al een tijdje nu weet ik hem zijn bedankt dat je deze topic opende js007. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.