[wwg] Pulverizer_Be [ldr] Geplaatst: 28 december 2007 Rapport Geplaatst: 28 december 2007 (bewerkt) ik heb een probleempje met het volgende stukje script: ( van in de filterscript: Aadmin.pwn ) // === [berserker] === if(strcmp(cmd, "/berserker", true) == 0) { PlayerInfo[playerid][pAdmin] = dini_Int(udb_encode(sendername), "level"); if(PlayerInfo[playerid][pAdmin] == 1 || PlayerInfo[playerid][pAdmin] == 2 || PlayerInfo[playerid][pAdmin] == 3) { if(PlayerInfo[playerid][pAdmin] == 1) { SetVehicleHealth(GetPlayerVehicleID(playerid),1000.0); SetPlayerHealth(playerid,100.0); GivePlayerWeapon(playerid, 22, 84); GivePlayerWeapon(playerid, 7, 1); GivePlayerWeapon(playerid, 1, 1); GivePlayerWeapon(playerid, 28, 200); SendClientMessage(playerid,0xFF6600AA,"Berserker mode!"); } if(PlayerInfo[playerid][pAdmin] == 2) { SetVehicleHealth(GetPlayerVehicleID(playerid),1000.0); SetPlayerHealth(playerid,100.0); SetPlayerArmour(playerid,100.0); GivePlayerWeapon(playerid, 1, 1); GivePlayerWeapon(playerid, 46, 1); GivePlayerWeapon(playerid, 5, 1); GivePlayerWeapon(playerid, 16, 10); GivePlayerWeapon(playerid, 32, 400); GivePlayerWeapon(playerid, 22, 104); GivePlayerWeapon(playerid, 31, 350); SendClientMessage(playerid,0xFF6600AA,"Berserker mode!"); } if(PlayerInfo[playerid][pAdmin] == 3) { SetVehicleHealth(GetPlayerVehicleID(playerid),1000.0); SetPlayerHealth(playerid,100.0); SetPlayerArmour(playerid,100.0); GivePlayerWeapon(playerid, 32, 9100); GivePlayerWeapon(playerid, 34, 9000); GivePlayerWeapon(playerid, 31, 9050); GivePlayerWeapon(playerid, 38, 9500); GivePlayerWeapon(playerid, 46, 1); GivePlayerWeapon(playerid, 23, 9017); GivePlayerWeapon(playerid, 16, 9000); GivePlayerWeapon(playerid, 8, 1); GivePlayerWeapon(playerid, 12, 1); GivePlayerWeapon(playerid, 26, 500); GivePlayerWeapon(playerid, 1, 1); SendClientMessage(playerid,0xFF6600AA,"Berserker mode!"); } return 1; } else { SendClientMessage(playerid, 0xAA3333AA, "You don't have permission to use that command!"); return 1; } } wanneer ik geen admin ben, zegt hij "You don't have permission to use that command!" maar als ik eender welk level admin ben, dan zegt hij dat ook normaalgezien, zou het met eender welk adminlevel wel moeten lukken om al die wapens te krijgen. ziet iemand wat ik hier fout doe? Bewerkt: 28 december 2007 door [wwg] Pulverizer_Be [ldr] Reageren
Sandra Geplaatst: 28 december 2007 Rapport Geplaatst: 28 december 2007 Waar in je script word 'vastgesteld' wat 'sendername' is? Reageren
[wwg] Pulverizer_Be [ldr] Geplaatst: 28 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 december 2007 Waar in je script word 'vastgesteld' wat 'sendername' is? hier: (bovenaan het script) // === [OnPlayerCommandText] === public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { new cmd[256]; new idx; new tmp[256]; new giveplayer[MAX_PLAYER_NAME]; new sendername[MAX_PLAYER_NAME]; new string[256]; new playername[256]; new tmp2[256]; cmd = strtok(cmdtext, idx); new giveplayerid; Reageren
Sandra Geplaatst: 28 december 2007 Rapport Geplaatst: 28 december 2007 Ja, dat alleen het maken van de variabele. Je moet ook nog GetPlayerName gebruiken. Zet tussen if(strcmp(cmd, "/berserker", true) == 0) { en PlayerInfo[playerid][pAdmin] = dini_Int(udb_encode(sendername), "level"); de regel GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername)); Reageren
[wwg] Pulverizer_Be [ldr] Geplaatst: 30 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 30 december 2007 ik heb een script (Aadmin.pwn) en ik zou graag hebben dat als je /admins type, dat dan de naam van de admin, zijn adminlevel, en de naam van zijn adminlevel verschijnt vb: admins online: ************ [wwg]Pulverizer (level 5 - Server Owner) (voorlopig, als je /admins type, dan komt er dit op: admins online: ************ Administrator: [wwg]Pulverizer en dat is alles) dit is de script daarvoor: if(!strcmp(cmdtext, "/admins", true)) { SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, "administrators online:"); SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, "**************************"); new count=0; for(new i=0; i<MAX_PLAYERS; i++) { if(IsPlayerConnected(i)) { if(PlayerInfo[i][pAdmin] >= 1) { new str[256]; new pname[24]; GetPlayerName(i, pname, 24); format(str, 256, "Administrator %s", pname); SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, str); count++; } } } if(count == 0) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, "There aren't any administrators online on the server!"); } return 1; } kan iemand hier een script voor maken? Reageren
Sandra Geplaatst: 30 december 2007 Rapport Geplaatst: 30 december 2007 (bewerkt) Ik heb toch maar een poging gedaan, ik heb het alleen getest met alleen mijzelf in de server, je zal het zelf moeten testen met meerdere spelers ingame. >>Voila<< Edit: Sorry, die code was beetje overdreven lang: Het kan korter: ==>>Voila<<== Je moet zelf nog even de namen van de levels veranderen. Bewerkt: 30 december 2007 door Sandra18[NL] Reageren
[wwg] Pulverizer_Be [ldr] Geplaatst: 30 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 30 december 2007 (bewerkt) bedakt sandra het werkt ps, vroeger was ik "rover, zakkemroller"; nu "inbreker" hoe komt dat Bewerkt: 30 december 2007 door [wwg] Pulverizer_Be [ldr] Reageren
Sandra Geplaatst: 30 december 2007 Rapport Geplaatst: 30 december 2007 Dat heeft met je hoeveelheid posts te maken. Voor meer info verwijs ik je naar de >>Forum Faq<< Reageren
[wwg] Pulverizer_Be [ldr] Geplaatst: 31 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 31 december 2007 ik had graag zoiets op mijn server dat je eerst moet registreren, voor je kan spelen dus heb ik dat gedaan, dat de speler niet kan bewegen wanneer hij geen account heeft ik heb het script al proberen maken, maar hij geeft een error die ik niet kan oplossen... dit had ik al: // === [OnPlayerSpawn] === public OnPlayerSpawn(playerid) { new sendername[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername)); PlayerInfo[playerid][pAdmin] = dini_Int(udb_encode(sendername), "level"); if(logged[playerid] == 0) { new PlayerName[24]; if(dini_Exists(udb_encode(PlayerName))) { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "Please register your account. ( /register [password] )"); TogglePlayerControllable(playerid, 0); } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "Please login. ( /login [password] )"); } logged[playerid] = 0; freeze[playerid] = 0; return 1; } } Reageren
Remcconen Geplaatst: 31 december 2007 Rapport Geplaatst: 31 december 2007 ik had graag zoiets op mijn server dat je eerst moet registreren, voor je kan spelen dus heb ik dat gedaan, dat de speler niet kan bewegen wanneer hij geen account heeft ik heb het script al proberen maken, maar hij geeft een error die ik niet kan oplossen... dit had ik al: // === [OnPlayerSpawn] === public OnPlayerSpawn(playerid) { new sendername[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername)); PlayerInfo[playerid][pAdmin] = dini_Int(udb_encode(sendername), "level"); if(logged[playerid] == 0) { new PlayerName[24]; if(dini_Exists(udb_encode(PlayerName))) { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "Please register your account. ( /register [password] )"); TogglePlayerControllable(playerid, 0); } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "Please login. ( /login [password] )"); } logged[playerid] = 0; freeze[playerid] = 0; return 1; } } Wat is de error en welke regel dat is. Kun je dat aangeven? Dan kan ik je verder helpen. Reageren
[wwg] Pulverizer_Be [ldr] Geplaatst: 31 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 31 december 2007 Aadmin.pwn(90) : warning 209: function "OnPlayerSpawn" should return a value dat is de lijn waarop OnPlayerSpawn staat Reageren
Sandra Geplaatst: 31 december 2007 Rapport Geplaatst: 31 december 2007 Je moet tussen de laatste 2 '}' nog return 1; toevoegen Reageren
[wwg] Pulverizer_Be [ldr] Geplaatst: 31 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 31 december 2007 Je moet tussen de laatste 2 '}' nog return 1; toevoegen Reageren
Remcconen Geplaatst: 1 januari 2008 Rapport Geplaatst: 1 januari 2008 Ik heb toch maar een poging gedaan, ik heb het alleen getest met alleen mijzelf in de server, je zal het zelf moeten testen met meerdere spelers ingame. >>Voila<< Edit: Sorry, die code was beetje overdreven lang: Het kan korter: ==>>Voila<<== Je moet zelf nog even de namen van de levels veranderen. Kun je dit ook gewoon in je gamemode zetten want ik snap nog niet veel van filterscripts. Reageren
Sandra Geplaatst: 1 januari 2008 Rapport Geplaatst: 1 januari 2008 Kun je dit ook gewoon in je gamemode zetten want ik snap nog niet veel van filterscripts. Dat is ook de bedoeling van deze code, het is ook geen filterscript Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.