tinyq Geplaatst: 28 december 2007 Rapport Geplaatst: 28 december 2007 ik heb nergens geen basketball meer liggen terwijl ik hem niet in de crib heb gesaved ps in verband met glitch heb ik hem daar niet gesaved maar hoe kan ik dan geen basketballen meer hebben? Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 28 december 2007 Rapport Geplaatst: 28 december 2007 Ik heb wel eens gehoord dat als je iemand vermoort die aan het basketballen is dat je dan niet meer kan baskerballen, De Crib komt mij ook bekent voor! Tijmentje5 Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 28 december 2007 Rapport Geplaatst: 28 december 2007 Raar, want die glitch komt er alleen maar als je in Madd Dogg's Mansion hebt gesaved. Anders zul je er mischien perongeluk een keer gesaved hebben, of iemand anders heeft op je Savegame zitten klooien. Reageren
Visser23 Geplaatst: 29 december 2007 Rapport Geplaatst: 29 december 2007 Er is toch nog een basketbalveldje naast The Johnsons house? Daar kan je ook gewoon verder gaan hoor Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 29 december 2007 Rapport Geplaatst: 29 december 2007 Heb je echt op geen een veld een basketbal liggen? Raar zeg probeer hem eens opnieuw op te starten . Reageren
tinyq Geplaatst: 29 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 december 2007 ja ik heb echter nog nooit basketballer vermoordt ofzo maar ze liggen er gewoon niet meer Reageren
js007 Geplaatst: 29 december 2007 Rapport Geplaatst: 29 december 2007 ik heb nergens geen basketball meer liggen terwijl ik hem niet in de crib heb gesavedps in verband met glitch heb ik hem daar niet gesaved maar hoe kan ik dan geen basketballen meer hebben? ik heb net hetzelfde ik heb daar ook nooit gesaved en ook nergens meer een basketball (ik weet het nie zeker maar als je mod' s gebruikt dat het zo kan uitdraaien ) Reageren
PowerPats Geplaatst: 29 december 2007 Rapport Geplaatst: 29 december 2007 er spelen nooit mensen basketball alleen jij kan het doen tog ? of vergis ik me Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.