Bierkameel Geplaatst: 16 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2005 Ik werd zelf toch ook wel nieuwsgierig en ben daar dus wezen kijken, maar ik heb geen trilling in mijn controller gevoelt. Waarschijnlijk, onweerde het gewoon alleen heb je het niet gemerkt ofzo. Of het is maar heel soms dat het trilt. jah het kan wel dat het heel soms trilt. maar ik en men vriend GTA gangster . waar er er en begon te trillen maar er waaren een stuk of 4 69 containers . telkens als je daar in de buurt kwam begon die zacht te trillen. Dat vind ik vaag ik heb daar 10 minuten gelopen (onze tijd) ben op de containers geweest heb er naast gestaan en mijn controller begon niet te trillen.. :blink: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Gangster Geplaatst: 16 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2005 Nou ik vind het maar freaky :ph34r: waarom zouden de makers van R* je controller laten trillen bij vreemde dingen :ph34r: Dat zouden ze heus niet voor de grap doen <_< Of wel :ph34r: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
easter aegs zijn cool Geplaatst: 16 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2005 Ik werd zelf toch ook wel nieuwsgierig en ben daar dus wezen kijken, maar ik heb geen trilling in mijn controller gevoelt. Waarschijnlijk, onweerde het gewoon alleen heb je het niet gemerkt ofzo. Of het is maar heel soms dat het trilt. jah het kan wel dat het heel soms trilt. maar ik en men vriend GTA gangster . waar er er en begon te trillen maar er waaren een stuk of 4 69 containers . telkens als je daar in de buurt kwam begon die zacht te trillen. Dat vind ik vaag ik heb daar 10 minuten gelopen (onze tijd) ben op de containers geweest heb er naast gestaan en mijn controller begon niet te trillen.. :blink: maar weet je wat ook vaag is . het is vlak bij de panticon(of hoe je het ook mag schrijven). zou het daar iets mee te maken hebben . maar meschien trilt tie allen bij rare momenten yo wat zeg jij ervan Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Gangster Geplaatst: 16 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2005 :ph34r: Het is vlakbij die Killer! En iemand anders zijn ook in de woestijn! Daar liggen tog die lijken in zakken <_< Dussssssszzzsszzzz :rolleyes: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
easter aegs zijn cool Geplaatst: 16 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2005 :ph34r: Het is vlakbij die Killer! En iemand anders zijn ook in de woestijn! Daar liggen tog die lijken in zakken <_< Dussssssszzzsszzzz :rolleyes: dat probeer ik uitteleggen over die killers enzo. B) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Gangster Geplaatst: 16 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2005 Oke :lol: Volges mij is het dus alleen bij die Freaky dingen :lol: Dus dat is wel vet :lol: Mar het ken ook zijn omdat het onweert ofzo Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
easter aegs zijn cool Geplaatst: 16 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2005 Oke :lol: Volges mij is het dus alleen bij die Freaky dingen :lol: Dus dat is wel vet :lol: Mar het ken ook zijn omdat het onweert ofzo maar je was er zelf bij het onweerde NIET :angry: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Gangster Geplaatst: 16 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2005 :ph34r: Het is vlakbij die Killer! En iemand anders zijn ook in de woestijn! Daar liggen tog die lijken in zakken <_< Dussssssszzzsszzzz :rolleyes: dat probeer ik uitteleggen over die killers enzo. B) :lol: OK :lol: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Richard- Geplaatst: 16 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2005 Ik had gisteren nog even gekeken. Maar soms als ik een weg nader, begint ie ook zachtjes te trillen. Dus er zal wel niks in die woestijn zijn. Wel een keer, dat ie echt hard begon te trillen was toen op Mount C. Maar dat was omdat er een vliegtuig bovenop mijn kop neerstorte. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
snowie Geplaatst: 16 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2005 whahaha Mooi gezicht lijk me B) :lol: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
easter aegs zijn cool Geplaatst: 16 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2005 Ik had gisteren nog even gekeken. Maar soms als ik een weg nader, begint ie ook zachtjes te trillen. Dus er zal wel niks in die woestijn zijn. Wel een keer, dat ie echt hard begon te trillen was toen op Mount C. Maar dat was omdat er een vliegtuig bovenop mijn kop neerstorte. :lol: jah kan iik denk het nou zelf ook maar gta gangster komt bij mij dus we gaan het even cheken voor de zekerheid en trouwens wat is dat met rover een maffia baas enzo dan rangen ofzo :lol: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierkameel Geplaatst: 16 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2005 Ik had gisteren nog even gekeken. Maar soms als ik een weg nader, begint ie ook zachtjes te trillen. Dus er zal wel niks in die woestijn zijn. Wel een keer, dat ie echt hard begon te trillen was toen op Mount C. Maar dat was omdat er een vliegtuig bovenop mijn kop neerstorte. :lol: jah kan iik denk het nou zelf ook maar gta gangster komt bij mij dus we gaan het even cheken voor de zekerheid en trouwens wat is dat met rover een maffia baas enzo dan rangen ofzo :lol: Ja dat zijn denk rangen hoe meer je berichten je post hoe hoger je rang :rolleyes: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Gangster Geplaatst: 16 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2005 Wij gaan de boel in San Andreas flink ff op stelte zette :lol: want ik word hier ff nie goed van :lol: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
easter aegs zijn cool Geplaatst: 16 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2005 maar kan het iets te maken hebbe met die killers(of stom toeval ). of met 69. als iemand hier een antwoord op heeft alstjeblieft zeg wat Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Richard- Geplaatst: 16 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2005 maar kan het iets te maken hebbe met die killers(of stom toeval ). of met 69. als iemand hier een antwoord op heeft alstjeblieft zeg wat Ik denk, stom toeval. Als het met die killers temaken heeft, moet het dus ook bij andere easter-eggs gebeuren. (dat je controller gaat trillen.) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts