easter aegs zijn cool Geplaatst: 16 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2005 maar kan het iets te maken hebbe met die killers(of stom toeval ). of met 69. als iemand hier een antwoord op heeft alstjeblieft zeg wat Ik denk, stom toeval. Als het met die killers temaken heeft, moet het dus ook bij andere easter-eggs gebeuren. (dat je controller gaat trillen.) ik zal het probeeren maar dat het stom toeval is is dan wel vaag toch.toch :huh: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Richard- Geplaatst: 16 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2005 maar kan het iets te maken hebbe met die killers(of stom toeval ). of met 69. als iemand hier een antwoord op heeft alstjeblieft zeg wat Ik denk, stom toeval. Als het met die killers temaken heeft, moet het dus ook bij andere easter-eggs gebeuren. (dat je controller gaat trillen.) ik zal het probeeren maar dat het stom toeval is is dan wel vaag toch.toch :huh: Er zitten wel meer vage dingen in het spel. Maar probeer maar. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Disturbed Geplaatst: 16 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2005 misschien was er wel een vliegtuig neergestort ind e buurt waardoor je ff continue ontploffingen voelt, of er is een auto ontploft... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
easter egg Geplaatst: 16 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2005 ik denk dat er een zwefer in zat en een tril scheet lied. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Revan Geplaatst: 16 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2005 Misschien een dikke bug :blink: ? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
easter aegs zijn cool Geplaatst: 17 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2005 Misschien een dikke bug :blink: ? jah begin nou zelf oom de denken heb gisteren met gtagangster geloopen niks gevoeld.maar het onweerde gisteren daar meschien daarom. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lazlow Geplaatst: 19 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 januari 2005 Hmzz ik liep er gisteren toevallig ook langs en m'n controller begon ook achtjes te trillen. Maar het werd niet harder dat getril ofzo. Lazlow Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
easter aegs zijn cool Geplaatst: 19 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 januari 2005 Hmzz ik liep er gisteren toevallig ook langs en m'n controller begon ook achtjes te trillen.Maar het werd niet harder dat getril ofzo. Lazlow jah dat had ik ook de eerste keer met gta gangenster Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Gangster Geplaatst: 19 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 januari 2005 Ja egt Freaky is dat jonge! Als we in de beurt van de Panopdinges zijn begint het te onweren :ph34r: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
easter aegs zijn cool Geplaatst: 19 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 januari 2005 Ja egt Freaky is dat jonge!Als we in de beurt van de Panopdinges zijn begint het te onweren :ph34r: jah dat si wel vreemd maar waarom doet R* geen lueke easter eggs en niet ven die killers en stuff Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Gangster Geplaatst: 20 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2005 weet ik het. Af en toe is het wel rot. Maar soms ook vet Cool. Het is ook een 18+ spel.... dus waarom GEEN Killers en dingen. :blink: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
easter egg Geplaatst: 21 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2005 (bewerkt) ja ik wil onthoofdingen in het bos zien ofzo. of dat een mens zich ophangt dat zou wel weer mooi zijn. ja maar ik weet niet zeker of de wel 30 zijn zoals ze zeggen ik denk wel wat minder. :blink: maar em over die containers ik denk toch nog steeds dat daar een zwerfer in zat met trilscheten hoor. :unsure: Bewerkt: 22 januari 2005 door easter egg Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Insane Geplaatst: 22 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2005 :lol: valkuilen in het bos enzo. beetje Wrong Turn style (film) dat je als je ergens rijdt gwn iemand opgehangen uit die boom bungelt B) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
easter aegs zijn cool Geplaatst: 22 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2005 :lol: valkuilen in het bos enzo. beetje Wrong Turn style (film)dat je als je ergens rijdt gwn iemand opgehangen uit die boom bungelt B) gezellig zeg nog een praatje gemaakt Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tupac A. Shakur Geplaatst: 22 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2005 ja ik wil onthoofdingen in het bos zien ofzo.of dat een mens zich ophangt dat zou wel weer mooi zijn. ja maar ik weet niet zeker of de wel 30 zijn zoals ze zeggen ik denk wel wat minder. :blink: maar em over die containers ik denk toch nog steeds dat daar een zwerfer in zat met trilscheten hoor. :unsure: er zijn ook geen 30 easter egg dat verhaal dat er 30 eggs zijn is zwaar verzonnen en dat het verhaal fake is bevestigd in een andere topic Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts