GTA Gangster Geplaatst: 22 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2005 :angry: Nou ff weer op die containers. Ik denk dat het die onweer was. Of................ Ik weet het echt niet meer hoor. :angry: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
easter aegs zijn cool Geplaatst: 22 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2005 :angry: Nou ff weer op die containers.Ik denk dat het die onweer was. Of................ Ik weet het echt niet meer hoor. :angry: nee begin nou ook lichthoofdig te worden :blink: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
easter egg Geplaatst: 23 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2005 even om jullie lichte hoofden opweg te helpen we hebben het gewoon over cj die liep ergens bij containers en toen trilde de controller. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Gangster Geplaatst: 23 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2005 even om jullie lichte hoofden opweg te helpen we hebben het gewoon over cj die liep ergens bij containers en toen trilde de controller. Oke, We hebben het over CJ die bij Blue Berry Acress liep. De controller begon te trillen.. En nu>????????????????????????? Niks. Dit word mij te vaag hoor. Ik vat dit allemaal niet meer. Waarom komt niemand met een duidelijk antwoord. :angry: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
easter egg Geplaatst: 23 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2005 hij wil weten of mensen dit hebben eerder meegemaakt. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Gangster Geplaatst: 23 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2005 hij wil weten of mensen dit hebben eerder meegemaakt. OK. Heeft iemand dit eerder meegemaakt?? Graag antwoorden pleas :lol: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierkameel Geplaatst: 23 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2005 Ik niet :blink: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
easter egg Geplaatst: 23 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2005 soms trilt mun controller wel maar ik sta niet bij een container. ok het was gewoon een bug hij liep toevallig bij containers. :angry: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Gangster Geplaatst: 23 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2005 soms trilt mun controller wel maar ik sta niet bij een container.ok het was gewoon een bug hij liep toevallig bij containers. :angry: Oke. Dus dat weten we ook weer. Het was gewoon een bug. En nu? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
easter egg Geplaatst: 23 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2005 (bewerkt) wet ik niet we laten deze topic gewoon rusten ofzo. :unsure: (dus vraag niet om een slotje)!!!! Bewerkt: 23 januari 2005 door easter egg Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Insane Geplaatst: 23 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2005 miss. waait het gwn hard ofzo. ik denk niet dat er iets bijzonders is op die plek waar je controller trilt. k heb het ook wel = gehad ergens anders maar er was nix bijzonders Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
easter aegs zijn cool Geplaatst: 25 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2005 miss. waait het gwn hard ofzo. ik denk niet dat er iets bijzonders is op die plek waar je controller trilt. k heb het ook wel = gehad ergens anders maar er was nix bijzonders jah kan maar vwel vaag en dat het een bug is denk het niet eigelijk gtagangster je was erzelf bij........... :thumbsup: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blitzzz Geplaatst: 25 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2005 Het is denk niet zo dat het bij een easter egg in de beurt is want in een andere topic is bevestigt dat er geen panatropic killer is... en daar hadden jullie het getril toch? Conclusie: Ontplofte auto/vliegtuig/moto/etc. of een bug.... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierkameel Geplaatst: 25 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2005 Het is denk niet zo dat het bij een easter egg in de beurt is want in een andere topic is bevestigt dat er geen panatropic killer is... en daar hadden jullie het getril toch? Conclusie: Ontplofte auto/vliegtuig/moto/etc. of een bug.... Ik had het getril niet En het was vlakbij The Pacoptican.. En het is denk ik ook en bug.. want anders hadden we allemaal dat getril wel. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Master Carnage Geplaatst: 26 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2005 <_< t,kon ook een aardbeving zijn <_< Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts