Jump to content

trillende contianers


easter aegs zijn cool

Recommended Posts

  • 1 maand later...
  • Reacties 71
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • easter aegs zijn cool

    17

  • GTA Gangster

    12

  • easter egg

    6

  • Bierkameel

    5

het zou natuurlijk ook gemichs* afval

kunnen zijn ,net zoals dat blauwe licht .

ik heb zitten zoeken hoe radio actiev spul er uit ziet en het was blauw

en gezien area 69 toch over zijn troep dumpt kan het best zijn :puh::puh:

* radio actief afval

Link to comment
Delen op andere websites

Jongens zijn jullie nou nog over die trillende joystick bezig...

Hij trilt wanneer:

  • je honger hebt (ernstige honger bedoel ik)
  • het onweert
  • er een vliegtuig neerstort (desnoods buiten gezichtsveld)
  • een auto ontploft (desnoods buiten gezichtsveld)

Honger kun je controleren of je dat hebt. Onweer ook. Vliegtuigen en auto's weet je niet. Het is bij mij vaak zat gebeurd dat er zo maar uit het niets een auto achter mij ontplofte, en dat zal bij jou ook wel gebeurd zijn. Kortom, het is compleet niks speciaals: gewoon een ongeluk...

BTW: je kan het trillen uitzetten als je er last van hebt

Bewerkt: door Mister Fuji
Link to comment
Delen op andere websites

Jongens zijn jullie nou nog over die trillende joystick bezig...

Hij trilt wanneer:

je honger hebt (ernstige honger bedoel ik)

het onweert

er een vliegtuig neerstort (desnoods buiten gezichtsveld)

een auto ontploft (desnoods buiten gezichtsveld)

Honger kun je controleren of je dat hebt. Onweer ook. Vliegtuigen en auto's weet je niet. Het is bij mij vaak zat gebeurd dat er zo maar uit het niets een auto achter mij ontplofte, en dat zal bij jou ook wel gebeurd zijn. Kortom, het is compleet niks speciaals: gewoon een ongeluk...

Ja maar hij zij dat het vaker gebeurde, mischien kan je er een filmpje van maken zodat we het mischien kunnen ondnkken, dan kunnen wij het ook zien

Link to comment
Delen op andere websites

Ja maar hij zij dat het vaker gebeurde,

ja, het zou misschien eventueel wel eens een mogelijkheid kunnen zijn dat er wel eens eventueel misschien wat meer auto's en vliegtuigen ontploffen? Bij mij lijken ze dagelijks te ontploffen...

mischien kan je er een filmpje van maken zodat we het mischien kunnen ondnkken, dan kunnen wij het ook zien

dus ik moet een filmpje maken (nope) zodat iedereen hier kan zien hoe een auto ontploft of een vliegtuig neerstort :blink: ? Wil je dan toevallig ook bij datzelfde filmpje (nope) zien hoe mijn controller trilt :blink: ?

Bewerkt: door Mister Fuji
Link to comment
Delen op andere websites

Ja maar hij zij dat het vaker gebeurde,

ja, het zou misschien eventueel wel eens een mogelijkheid kunnen zijn dat er wel eens eventueel misschien wat meer auto's en vliegtuigen ontploffen? Bij mij lijken ze dagelijks te ontploffen...

mischien kan je er een filmpje van maken zodat we het mischien kunnen ondnkken, dan kunnen wij het ook zien

dus ik moet een filmpje maken (nope) zodat iedereen hier kan zien hoe een auto ontploft of een vliegtuig neerstort :blink: ? Wil je dan toevallig ook bij datzelfde filmpje (nope) zien hoe mijn controller trilt :blink: ?

hahaha, wat ga je dan filmen? je controller misschien? dan kunnen we zien hoe hij trilt (sarcastisch) :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ja maar hij zij dat het vaker gebeurde,

ja, het zou misschien eventueel wel eens een mogelijkheid kunnen zijn dat er wel eens eventueel misschien wat meer auto's en vliegtuigen ontploffen? Bij mij lijken ze dagelijks te ontploffen...

mischien kan je er een filmpje van maken zodat we het mischien kunnen ondnkken, dan kunnen wij het ook zien

dus ik moet een filmpje maken (nope) zodat iedereen hier kan zien hoe een auto ontploft of een vliegtuig neerstort :blink: ? Wil je dan toevallig ook bij datzelfde filmpje (nope) zien hoe mijn controller trilt :blink: ?

hahaha, wat ga je dan filmen? je controller misschien? dan kunnen we zien hoe hij trilt (sarcastisch) :puh:

ja :puh:, dat schijnt nodig te zijn. Er zijn hier mensen die beweren dat hun controller nooit ineens trilt...

Link to comment
Delen op andere websites

Zo kunnen we nog wel weken door lullen dus waarom geen video? Trouwens alle soorten argumenten zijn ook al voorbijgekomen in dit Topic dus zou een video ook wel lekker zijn,,,,,,dan word er tenminste iets nuttigs geplaatst in deze Topic. :blink: :unsure:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...