Jump to content

Prijs GTA SA in winkel

Recommended Posts

Geplaatst:

Hee iedereen in mijn buurt is er een Intertoys en een Bart Smit.

Nou wil ik San Andreas voor de PC kopen, en iedereen op dit forum zegt dat het 20 euro kost.

Dat is vreemd want bij de Bart Smit is ie 30 euro. En de Intertoys is geen optie omdat een of ander kind daar een game boven de 18 had gekocht, dat gefilmd had, en aan de politie liet zien :duh: Die letten daar nu ontzettend op!!

Hoe duur zijn ze bij jullie, en hoe/waar kan ik SA goedkoper krijgen??

Danku

Geplaatst:

Hij ligt inderdaad rond de 20 à 30 euro. De prijs verschilt per winkel, maar je moet echt niet erop rekenen dat hij veel boven de 20 euro zit, laat staan 30. Ik raad je hem aan, hij is echt goed. Die 30 euro die hij daar bij jou kost, kijk of er nog een andere winkel in je stad of naastgelegen dorp is.

Je kan hem ook 2e hands kopen, toevallig bied iemand een paar topics onder je het aan :clown:

Geplaatst:

Bij musicstore kost ie 27.98.

Ik dacht dat het een miskoop was, maar nee, het is de gaafste spel ooit :dans:

Geplaatst:

Bij Dixons is GTA San Andreas zeker weten 20 euro, en Dixons doet niet moeilijk over de leeftijdsgrenzen. Dat is athans bij onze Dixons zo. :)

Geplaatst:

Overings wil er een paar topic's geleden iemand zijn spel verkopen voor 12,50.- dus neem contact met hem op/ :schater:

Geplaatst: (bewerkt)
Overings wil er een paar topic's geleden iemand zijn spel verkopen voor 12,50.- dus neem contact met hem op/ :schater:

Ja hij verkoopt hem voor de PS2. Hij wil hem voor de PC. ;)

Waarom laat je je ouders hem dan niet kopen bij Intertoys, of doen ze dat niet?

@DenkaanHenk: De Dixons hier doet daar heel erg moeilijk over. ;)

Bewerkt: door ..::GhostRider::..
Geplaatst:

Bij EPlaza bij ons in de buurt kon ik gewoon GTA Vice City Stories kopen en ik ben onder de 18. Dus vraag het niet bij Bart Smit enz, maar gewoon bij een andere minder bekendere gamewinkels.

Geplaatst:

Overal waar ik een GTA Spel heb gekocht (Toys 'R Us, Bart Smit, Intertoys, Eplaza, Dixons en Media Markt) hebben ze zich nergens wat van aangetrokken en het spel gewoon aan mij verkocht. Éen keer vroegen ze bij de Toys 'R Us 'heb je wel toestemming van je ouders'. Ik zei ja. Ik kreeg het gewoon. Ik ben 15, en klein voor mijn leeftijd. Je kan het altijd proberen zou ik zeggen :puh:

Geplaatst:

Tsja dat verschilt per Dixons he, maar bij onze Dixons heb ik ook weer het voordeel dat ik ze goed ken. Maar de Dixons in de andere dorpen en steden waar ik ben geweest geven het mij ook gewoon mee, en met hun ben ik weer niet bevriend. Dus ik zou zeggen ga eens wat Dixons winkels af, bij de meeste in mijn omgeving geven ze je 16+ en 18+ spellen mee. ;)

Geplaatst:

Raar, ik heb GTA SA voor PC gekocht voor 15 euro bij de Bart Smit :?

Heb je al gekeken bij de free record shop?

Geplaatst:
Hee iedereen in mijn buurt is er een Intertoys en een Bart Smit.

Nou wil ik San Andreas voor de PC kopen, en iedereen op dit forum zegt dat het 20 euro kost.

Dat is vreemd want bij de Bart Smit is ie 30 euro. En de Intertoys is geen optie omdat een of ander kind daar een game boven de 18 had gekocht, dat gefilmd had, en aan de politie liet zien :duh: Die letten daar nu ontzettend op!!

Hoe duur zijn ze bij jullie, en hoe/waar kan ik SA goedkoper krijgen??

Danku

ik heb hem voor 29 euro gekocht in luxeverpakking ,ik heb ze wel zien staan in een winkel voor 20 euro (nu) ik dacht in gamemania (weet nie zeker ) :?

Geplaatst:

Ja hij verkoopt hem voor de PS2. Hij wil hem voor de PC. ;)

Waarom laat je je ouders hem dan niet kopen bij Intertoys, of doen ze dat niet?

Jawel maar volgens mij kost ie daar ook gewoon 30 euro

Geplaatst:

Volgens mij heb je nu wel voldoende antwoord op je vraag gekregen, en ik denk niet dat je nog betere kunt verwachten. Ik raad je gewoon aan om zelf eens enkele winkels af te gaan en daar naar de prijs te vragen. De prijs kan namelijk per winkel verschillen, dus is het handiger om gewoon zelf de prijs te vergelijken met die van andere winkels.

Krijg je het spel niet mee doordat je niet aan de leeftijdsgrens voldoet, vraag dan of een van je ouders mee wilt. Willen ze dat niet en geven ze je dus geen toestemming om dat spel te spelen, dan is het misschien verstandig om dat spel (voorlopig) nog even niet te kopen.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...