Jump to content

modding gta sa v2

Recommended Posts

Geplaatst:

hey

ik heb na jaren san andreas op consoles gespeeld te hebben eindelijk voor op de pc

eigenlijk heb ik dit enkel gedaan voor te kunnen modden.

ik heb IMG tool 2.0 gedownd maar kan nergens Alci's IMG Editor 1.5 vinden

heb geprobeerd op ascendence maar daar vind ik hem niet en op gta-worldmod kan ik het downen maar enkel in .rar

en dat kan m'n pc dan weer niet openen

kan iemand mij helpen want ben al meer dan een week aan het kl*ten maar krijg niks in orde

Geplaatst: (bewerkt)

Ik denk dat SAMI (San Andrea Mod Installer) handiger is dan IMG Tool. Met SAMI kan je wel alleen voertuigen modden. Donwload SAMI: >>>KLIK<<< En bovenaan op topictitel staat GTA:SA 2.0 Helaas kan je niet modden met V2.0 Je moet dan Deze Patch downloaden. Je hebt wel WinRar nodig om hem uit te pakken. En Hier is de handleiding voor IMG Tool 2.0 .

- Visser23

Bewerkt: door visser23
Geplaatst:

Da's niet echt een antwoord op het probleem, of wel visser23?

Alci's IMG Editor is exclusief voor gta-worldmods.de en ascendance.net, dus een andere mirror kunnen we je niet geven. Ik kan je wel zeggen wat je met .rar bestanden moet doen. Deze bestanden kom je heel vaak tegen als je het download op het internet, dus het is sowieso wel handig als je die kan openen.

Een .rar bestand is vergelijkbaar met een .zip bestand. Het is een archief waar, onder compressie, meerdere bestanden in kunnen worden opgeslagen. Het voordeel is dat je geen losse bestanden hoeft te downloaden en dat het bestand minder ruimte inneemt door de compressie. Je opent dit soort bestanden met het programma WinRAR. Installatie wijst zichzelf wel.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...