marioparty2 Geplaatst: 28 december 2007 Rapport Geplaatst: 28 december 2007 Jack thompson heeft zijn rechtzaak tegen Rockstar games gewonnen. Dit heeft tot gevolg dat de rechter een verbod op het uitbrengen van GTA IV heeft gegeven. Naar alle waarschijnlijkheid zal rockstar games in hoger beroep gaan. Zeker is wel dat GTA IV tot eind 2008 zal worden uitgesteld. Bron : ANP
GTA_XP Geplaatst: 28 december 2007 Rapport Geplaatst: 28 december 2007 Jack thompson heeft zijn rechtzaak tegen Rockstar games gewonnen. Dit heeft tot gevolg dat de rechter een verbod op het uitbrengen van GTA IV heeft gegeven. Naar alle waarschijnlijkheid zal rockstar games in hoger beroep gaan. Zeker is wel dat GTA IV tot eind 2008 zal worden uitgesteld.Bron : ANP WTF!!!!!!!!???? Is dit wel eigenlijk echt??? Het kan zijn dat je in je eigen woorden formele woorden hebt gezegd, er is ook geen link naar de bron.
marioparty2 Geplaatst: 28 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 december 2007 www.anp.persberichten.nl/rechtzaak~/''thompson"/
GTA_XP Geplaatst: 28 december 2007 Rapport Geplaatst: 28 december 2007 www.anp.persberichten.nl/rechtzaak~/''thompson"/ Hij doet het niet
Scarface92 Geplaatst: 28 december 2007 Rapport Geplaatst: 28 december 2007 Jammer voor je, hij heeft de zaak al gewonnen!
marioparty2 Geplaatst: 28 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 december 2007 (bewerkt) nee ik heb niet bewerkt querilanten Bewerkt: 28 december 2007 door marioparty2
Capodaano Geplaatst: 28 december 2007 Rapport Geplaatst: 28 december 2007 Fals alarm, een nep-bericht om paniek te zaaien... Onwijs triest man
TomHagen Geplaatst: 28 december 2007 Rapport Geplaatst: 28 december 2007 (bewerkt) Hou allemaal je bek, true crime is verheven boven gta !!!! wahaaaaa wtfVolgens mij is ons mario kindje stiekem een undercover van het truecrimeforum.nl. Bewerkt: 28 december 2007 door SoaDT0M
gta_rulez Geplaatst: 28 december 2007 Rapport Geplaatst: 28 december 2007 (bewerkt) Kerel, zoek een f*cking leven inplaats van dit forum een beetje te gaan verzieken. Zielig hoor. Edit: Gelukkig valt het niet op dat je je bericht bewerkt hebt hoor. hahaha Bewerkt: 28 december 2007 door gta_rulez
GTA_XP Geplaatst: 28 december 2007 Rapport Geplaatst: 28 december 2007 (bewerkt) Hou allemaal je bek, true crime is verheven boven gta !!!! wahaaaaa Doe eens rustig! True Crime suck-ass! GTA is boven die kotsende treucrime verheven Ga maar ergens ander een leven zoeken. Dit topic krijgt volgens mij een dikke vette harde slot en grendel Bewerkt: 28 december 2007 door GTA_XP
Scarface92 Geplaatst: 28 december 2007 Rapport Geplaatst: 28 december 2007 hoi Meneer heeft het snel bewerkt..
marioparty2 Geplaatst: 28 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 december 2007 Die dingen die jullie citeren heb ik nooit gezegd.
PizzaTonno Geplaatst: 28 december 2007 Rapport Geplaatst: 28 december 2007 OMGz0rszz. Je liet me schrikken met je berichtje!!!1111eeneeneen Wil je dan nooit meer doeeehooeeen! Gemenerik. Ik hoop dat je straks van de trap af donder!
marioparty2 Geplaatst: 28 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 december 2007 OMGz0rszz. Je liet me schrikken met je berichtje!!!1111eeneeneen Wil je dan nooit meer doeeehooeeen! Gemenerik. Ik hoop dat je straks van de trap af donder! Ik vat dit op als een bedreiging meneertje. deze maatschappij verloedert. Je hoort nog van me !
GTA_XP Geplaatst: 28 december 2007 Rapport Geplaatst: 28 december 2007 (bewerkt) Die dingen die jullie citeren heb ik nooit gezegd. Wat een verschrikkelijke leugen! Ik moet een goede psychiater voor je vinden OMGz0rszz. Je liet me schrikken met je berichtje!!!1111eeneeneen Wil je dan nooit meer doeeehooeeen! Gemenerik. Ik hoop dat je straks van de trap af donder! Ik vat dit op als een bedreiging meneertje. deze maatschappij verloedert. Je hoort nog van me ! Ach, wat een lieve knulletje Heb je geen aandacht gehad van je zoetoom? Of heeft je hamster je verlaten, maar even sreieus, dit gaat te ver hoor! Snap niet waarom je dit doet, maar ik garandeer je, er zijn genoeg forums om mee te verzieken Bewerkt: 28 december 2007 door GTA_XP
Recommended Posts