marioparty2 Geplaatst: 28 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 december 2007 Die dingen die jullie citeren heb ik nooit gezegd. Wat een verschrikkelijke leugen! Ik moet een goede psychiater voor je vinden OMGz0rszz. Je liet me schrikken met je berichtje!!!1111eeneeneen Wil je dan nooit meer doeeehooeeen! Gemenerik. Ik hoop dat je straks van de trap af donder! Ik vat dit op als een bedreiging meneertje. deze maatschappij verloedert. Je hoort nog van me ! Ach, wat een lieve knulletje Heb je geen aandacht gehad van je zoetoom? Of heeft je hamster je verlaten, maar even sreieus, dit gaat te ver hoor! Snap niet waarom je dit doet, maar ik garandeer je, er zijn genoeg forums om mee te verzieken hou op ik voel me onheus bejegend
NandroDavids Geplaatst: 28 december 2007 Rapport Geplaatst: 28 december 2007 Kom op, laat dit topic nou gewoon rusten totdat er een Moderator langskomt voor een slotje...
marioparty2 Geplaatst: 28 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 december 2007 Kom op, laat dit topic nou gewoon rusten totdat er een Moderator langskomt voor een slotje... WAAAAT, ben je gek ofzo . serieus mensen zoals jij moeten ze echt gelijk van dit forum bannen !!! Rekel !
Capodaano Geplaatst: 28 december 2007 Rapport Geplaatst: 28 december 2007 (bewerkt) Ja want hij misdraagt zich echt zeg! En dit vind ik humor van de avond: nee ik heb niet bewerkt querilanten Wat staat er onder dat bericht dan?? DIT! Dit bericht is bewerkt door marioparty2: 28 Dec 2007, 19:09:37 Durf je niet eens een bericht te posten op een forum en je mening volhouden?? De meeste mensen hebben naast dit forum ook een leven. Jij waarschijnlijk niet. Wat hierna volgt is waarschijnlijk weer een sarcastische opmerking. Zoek eens een leven. En hoevaak dat ook wordt gezegd, deze keer komt het echt van toepassing! Bewerkt: 28 december 2007 door De Plag
Arjen Geplaatst: 28 december 2007 Rapport Geplaatst: 28 december 2007 God jongens die kerel zit zich nu helemaal kapot te lachen achter zn computer omdat jullie van die belachelijke reacties geven. Gewoon stil houden.
marioparty2 Geplaatst: 28 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 december 2007 God jongens die kerel zit zich nu helemaal kapot te lachen achter zn computer omdat jullie van die belachelijke reacties geven.Gewoon stil houden. jij bent de enige die het snapt.
Scarface92 Geplaatst: 28 december 2007 Rapport Geplaatst: 28 december 2007 (bewerkt) God jongens die kerel zit zich nu helemaal kapot te lachen achter zn computer omdat jullie van die belachelijke reacties geven.Gewoon stil houden. jij bent de enige die het snapt. Slijmbal! Het was juist wel je bedoeling ... Bewerkt: 28 december 2007 door GrandTheftTwanO
GTA_XP Geplaatst: 28 december 2007 Rapport Geplaatst: 28 december 2007 (bewerkt) Ach joh jongen, waar is Luigi, heb je hem ver***** Dus kom je hier je huisje/boompje/beestje bouwen? Zoals PizzaTonno al zei, ik hoop dat je van de trap keihard afdondert R.I.P Mariopart2 Poef, game over! Hieronder Ach joh, dit moet de kutste topic zijn van het jaar Bewerkt: 28 december 2007 door GTA_XP
PizzaTonno Geplaatst: 28 december 2007 Rapport Geplaatst: 28 december 2007 Ach eens in de zoveel tijd een beetje lol moet toch kunnen, het forum gaat heus niet dood van een beetje spam in een kudt topic.
Arjen Geplaatst: 28 december 2007 Rapport Geplaatst: 28 december 2007 Ach eens in de zoveel tijd een beetje lol moet toch kunnen, het forum gaat heus niet dood van een beetje spam in een kudt topic. _O_ _O_
Dastard Geplaatst: 28 december 2007 Rapport Geplaatst: 28 december 2007 Offtopic: LOL LOL LOL LOL dit topic pwnt xD Ontopic: Rockstar heeft die rechtzaak gewonnen, leugenaar
Romal Geplaatst: 28 december 2007 Rapport Geplaatst: 28 december 2007 effe spammen Wat een sukkel ben jij ga een leven zoeken zielige mannetje................ :duh:
GTA_XP Geplaatst: 28 december 2007 Rapport Geplaatst: 28 december 2007 Trouwens, ben jij niet de zoon van Jack Thompson?? :O Die droomt dat hij gewonnen heeft!?? Triest
Scarface92 Geplaatst: 28 december 2007 Rapport Geplaatst: 28 december 2007 effe spammenWat een sukkel ben jij ga een leven zoeken zielige mannetje................ :duh: Ga jij een leven zoeken,om nog meer te spammen!
The GamerII Geplaatst: 28 december 2007 Rapport Geplaatst: 28 december 2007 Haha, True Crime suckt as hell ^^ Wij komen toch ook niet op jullie forum beetje ruzie maken..? Dus, waarom wel bij ons?
Recommended Posts