Jump to content

HEET NIEUWTJE!


marioparty2

Recommended Posts

Ach eens in de zoveel tijd een beetje lol moet toch kunnen, het forum gaat heus niet dood van een beetje spam in een kudt topic. :7
Klopt, maar het lijkt mij ook niet helemaal de bedoeling om nu met zijn allen bovenop hem te gaan duiken. De topicstarter weet ondertussen dat hij fout zit, en posten zul je hem vandaag niet meer zien doen. Zullen we dan zelf ook maar met zijn allen stoppen, zodat dit topic kan rusten totdat een crewlid met de juiste bevoegdheden er een slotje op komt zetten?

Dit geldt dus voor iedereen..

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 42
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • marioparty2

    8

  • GTA_XP

    6

  • Scarface92

    4

  • Capodaano

    3

Popular Days

Top Posters In This Topic

Ach eens in de zoveel tijd een beetje lol moet toch kunnen, het forum gaat heus niet dood van een beetje spam in een kudt topic. :7
Klopt, maar het lijkt mij ook niet helemaal de bedoeling om nu met zijn allen bovenop hem te gaan duiken. De topicstarter weet ondertussen dat hij fout zit, en posten zul je hem vandaag niet meer zien doen. Zullen we dan zelf ook maar met zijn allen stoppen, zodat dit topic kan rusten totdat een crewlid met de juiste bevoegdheden er een slotje op komt zetten?

Dit geldt dus voor iedereen..

Tja ik heb niet gezegt dat ze hem moesten gaan afzijken.. :7 en bovendien denk ik dat de topicstarter al wist dat ie fout was. :7

Maaaar. uiteraard geef ik je wel gelijk. :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

marioparty2, je bent brilliant :D Ik heb speciaal voor jou iets gemaakt. Als je niet marioparty2 bent moet je dit niet downloaden! Alleen voor marioparty2.

Ik hoop niet dat iemand anders als marioparty2 dit gedownload heeft! Ik had gewaarschuwd...

Bewerkt: door MartyCeha
Link to comment
Delen op andere websites

Jongens, wat snappen jullie niet aan stoppen? De topicstarter is weg, dus waarom nog doorgaan? Laten we nou gewoon met zijn allen de verstandige kant kiezen en stoppen met dit lompe geauwehoer. ;)

Ik hoef ook geen reacties op mijn post; gewoon klaar, oké?

Link to comment
Delen op andere websites

Dat mensen die net nieuw zijn en het kennelijk geestig vinden om fake-berichten te posten niet luisteren naar een moderator vind ik vervelend maar nog wel te begrijpen. Maar ik zou het toch plezierig vinden als mensen met over de 1000 berichten gewoon stoppen met posten als iemand daarom vraagt. In ieder geval: einde discussie, topic gesloten.....

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...