Jump to content

2 vragen

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb 2 vragen.

vraag 1.

ik heb SA laatst al voor de zoveelste keer uitgespeelt op de ps2 dat ik maar wat lol ben gaan maken met de noobmode op de pc. ik had infighteble car and player aanstaan, en reed met een bullet met 6 sterren. ik werd heel erg gebeukt door 3 barracks. ik lag er onder, en draaide mijn beeld zo dat ik even ''door'' een van die barracks heen ging. ik zag een stukje van de binnenkant en ik zag dat hij (het was er niet een met een net, maar met een dicht zijl om de achterkant) ook gevuld was met kisten, net alsof het zo'n open barracks was, waarbij je de kisten normaal gewoon kunt zien. ik vind het een beetje raar. ik denk dat rockstar er later nog iets aan heeft veranderd, en dat ze de kisten er niet uit hebben gehaald. ik heb hier wat screens, ze zijn een beetje onduidelijk, maar het was lastig ze te maken.(ik heb de screens gemaakt met de ''take screenshot in car'' functie van de noobmode.

vraag 2

ik spawnde een DFT-30 met de noobmode, ggoide hem vol met remote explosifs, en wou hem laten ontploffen toen mij opviel dat hij linksachter maar 1 wiel had, terwijl het er rechtsachter gewoon 2 waren. daarna spawnde ik er nog een paar en die hadden ook maar 1 wiel linksachter.ik heb ooit wel een mod gehad die de DFT-30 verving, maar heb SA net weer opnieuw geinstalleerd. ook hiervan heb ik screens gemaakt.

post-67105-1198864405_thumb.jpg

post-67105-1198864432_thumb.jpg

post-67105-1198864731_thumb.jpg

post-67105-1198864750_thumb.jpg

Geplaatst:

en wat je eerste vraag betreft het zou wel kunnen zijn...

maar bestaaty er niet iets, een trainer of een mod ofzo waarmee je door muren kan?

Geplaatst:

Bij die barracks zitten die kisten daar, omdat hij hetzelfde is als het net... Alleen een ander omhulsel ;)

Overgens zitten in de barracks kisten waar op staat: Do Not Eat. Dit is een EE. :D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...