Capodaano Geplaatst: 28 december 2007 Rapport Geplaatst: 28 december 2007 De allerleukste momenten in GTA VCS vindt ik Lance Vance in Blitzkrieg Strikes Again Nadat je de 1e business beschermd heb roept Lance: L:I AM TE KILLA FROM MANNILA! THE MANNILLA BLLILA! V: You're a blidiot, now shut up! Of hij zegt ook een keer: "But i'm your brother. You can trust me." Lekker toepasselijk want hij brengt jouw zo diep in de problemen Reageren
Gangsta-CJ Geplaatst: 28 december 2007 Rapport Geplaatst: 28 december 2007 toen diaz woest kwam en zijn videospeler aan flarden schoot terwijl de stekker gwn niet in zat Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 28 december 2007 Rapport Geplaatst: 28 december 2007 Ach... ik weet niet. Maar ik vond het wel in de missie: Light my Pyre leuk toen Louise werd ontvoerd en je moeder de kamer in kwam, en ging zeuren dat zij ontsnapt is en jammergenoeg Louise niet en blablabla. Reageren
Scarface92 Geplaatst: 28 december 2007 Rapport Geplaatst: 28 december 2007 toen diaz woest kwam en zijn videospeler aan flarden schoot terwijl de stekker gwn niet in zat Dat is een cutscene uit Gta Vice City, we hebben het nu over de cutscenes uit VCS. Ik heb trouwens geen favoriet.. Reageren
Gangsta-CJ Geplaatst: 28 december 2007 Rapport Geplaatst: 28 december 2007 toen diaz woest kwam en zijn videospeler aan flarden schoot terwijl de stekker gwn niet in zat Dat is een cutscene uit Gta Vice City, we hebben het nu over de cutscenes uit VCS. Ik heb trouwens geen favoriet.. Ah sorry kwas nie mee Reageren
Dastard Geplaatst: 29 december 2007 Rapport Geplaatst: 29 december 2007 De scene waar je Reni voor het laatst ziet xD.. Reageren
Capodaano Geplaatst: 29 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 december 2007 Ach... ik weet niet.Maar ik vond het wel in de missie: Light my Pyre leuk toen Louise werd ontvoerd en je moeder de kamer in kwam, en ging zeuren dat zij ontsnapt is en jammergenoeg Louise niet en blablabla. Dat is Louise's zus Mary-Jo Reageren
JasonStatham Geplaatst: 5 januari 2008 Rapport Geplaatst: 5 januari 2008 Ik kan het ook niet zomaar zeggen De scenes met jerry vond ik ook wel grappig als ie telkens aan zijn ballen krabben moest Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 14 januari 2008 Rapport Geplaatst: 14 januari 2008 De allerlaatste cutscene van de allerlaatste missie. hij is gewoon cool Reageren
Big Playahh Geplaatst: 15 januari 2008 Rapport Geplaatst: 15 januari 2008 dat reni een vrouw word Reageren
js007 Geplaatst: 15 januari 2008 Rapport Geplaatst: 15 januari 2008 Bij die missie van phil collins. Hoe hij en zijn maneger kibbelen, zo grappig Reageren
PowerPats Geplaatst: 16 januari 2008 Rapport Geplaatst: 16 januari 2008 De cutscene dat lance en victor in de pizza restaurant zitten terwijl die wordt berooft door overvallers,en daarna worden ze door de politie als de daders gezien.dat is zo typisch dat het gaaf is Reageren
~Victorious~ Geplaatst: 17 januari 2008 Rapport Geplaatst: 17 januari 2008 Mijn favoriete cutscene is die van de missie Conduct Unbecoming. Gegeven door Jerry Martinez. De hele cutscene is gewoon super grappig. Alleen jammer dat je na deze missie uit het leger vliegt. grtz ~Victorious~ Reageren
cheetha Geplaatst: 28 januari 2008 Rapport Geplaatst: 28 januari 2008 de cut scene,s van last stand Reageren
Swiggers Geplaatst: 29 januari 2008 Rapport Geplaatst: 29 januari 2008 Mijn grappigste moment was toen ik per ongeluk een EE ontdekte xD Hier de link : whahah Klik hier Swiggers Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.