Jump to content

GTA Sa 2x installeren mogelijk?

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik vroeg me af of het mogelijk is om GTA Sa 2 keer te installeren voorbeeld: eerst op de D schijf en daarna op de C schijf.

Zonder ze te verwijderen dus ze staan er alle 2 gelijk tijdig op.

Is dit op een 1 of andere manier mogelijk???

Het doel hiervan is: 1 Sa kan ik dan helemaal vol gaan modden en die andere geinstalleerde kan ik dan gebruiken om SAMP online te doen.

Het doel hiervan is: Als ik na het SAMP doen gewoon offline wil san andreassen

hoef ik niet eerst alles weer te verwijderen en te installeren. :D

Ik hoop dat iemand weet hoe dit moet. :Y

Alvast bedankt. _O_

Geplaatst:
Ik vroeg me af of het mogelijk is om GTA Sa 2 keer te installeren voorbeeld: eerst op de D schijf en daarna op de C schijf.

Ik hoop dat iemand weet hoe dit moet. :Y

Dit is inderdaad mogelijk, ik maak er zelf ook gebruik van. Echter, je hoeft het spel niet twee keer te installeren, één keer volstaat. Zorg er wel voor dat de reeds geïnstalleerde versie vrij is van mods en dergelijke. De versie die er al opstaat, die kopieer je naar een andere, willekeurige plek. Het kopiëren duurt even, dus loop even weg bij de PC om het proces niet te verstoren. Zodra alles voltooid is, heb je feitelijk gezien twee versies van GTA op je PC staan: één gemodde versie en één om SA-MP mee te spelen. Let er wel op dat je voor de tweede versie een ander path naar de mappen gebruikt (voor het modden).

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...