wcplee Geplaatst: 15 januari 2005 Rapport Geplaatst: 15 januari 2005 Hoi zoals sommige al weten hou ik me met lego animaties bezig nu heb ik er nog een gemaakt als een klein testje want ik wou me eyetoy gebruikenm als camera en dat kwam er dus zo uitKlik Reageren
arnie Geplaatst: 15 januari 2005 Rapport Geplaatst: 15 januari 2005 Het is een super leuk filmpje, wel spijtig dat hij zo snel gedaan is Reageren
Sander Geplaatst: 15 januari 2005 Rapport Geplaatst: 15 januari 2005 Hij is echt wel leuk voor al die gozer die zijn hoofd op pakt maar hij speeld wel te snel af. Dat heb je zeker gedaan omdat die anders te veel hakkeld? Reageren
THE_GAME_MEN! Geplaatst: 15 januari 2005 Rapport Geplaatst: 15 januari 2005 MOOI! Moet je dan bij elke beweging een foto maken en die achterelkaar plakken ? Reageren
Melchior Geplaatst: 15 januari 2005 Rapport Geplaatst: 15 januari 2005 Verplaatst naar Computer forum. Reageren
Don Falcone Geplaatst: 17 januari 2005 Rapport Geplaatst: 17 januari 2005 ik vind dit echt leuk gedaan, er was hier toch ook is een keer eenfilm gemaakt over gta, dat was wel een lange film... maar hij is wel goed Reageren
_MaRc_ Geplaatst: 17 januari 2005 Rapport Geplaatst: 17 januari 2005 Hoi zoals sommige al weten hou ik me met lego animaties bezig nu heb ik er nog een gemaakt als een klein testje want ik wou me eyetoy gebruikenm als camera en dat kwam er dus zo uitKlik grappig filmpje... hoe heb je ze laten bewegen?? Reageren
Dead-Dodo Geplaatst: 22 januari 2005 Rapport Geplaatst: 22 januari 2005 zou dat ook met een webcam kunnen??? Reageren
Gangsta L Geplaatst: 23 januari 2005 Rapport Geplaatst: 23 januari 2005 kijk de animatie is wel grappig alleen de fps zuigt met welk programma dee je het? gebruik Stop Motion Animator (www.anasazi.com volges mij) of MonkeyJam (zoek maar met google). zet je fps op 15 en neem wat meer frames. de animatie is vloeiender! Reageren
The xbox lover Geplaatst: 3 april 2005 Rapport Geplaatst: 3 april 2005 :lol: echt vet! hoe heb je dit geflikt Reageren
Yohan Geplaatst: 3 april 2005 Rapport Geplaatst: 3 april 2005 Om het nou vet te noemen vind ik ''overdreven'' Want ik bedoel maar 6 seconden die helemaal geweldig zijn? <_< Het is leuk gedaan maare veeeels te kort kweet ook dat dit een test is.. En die fps is idd nogal irritant wel leuk gedaan snap alleen de opzet niet.. :unsure: Reageren
Timos Geplaatst: 3 april 2005 Rapport Geplaatst: 3 april 2005 Ik vind het zowiezo knap.. Ik kan het zelf namelijk niet.. Nouja. Ik verheug me op de film van 30 minuten Komt die er :rolleyes: Reageren
Ewoud Geplaatst: 3 april 2005 Rapport Geplaatst: 3 april 2005 Voor de gene die het niete weten. Je maakt een foto van een beeld. Daarna verander je dat beeld weer een klein beetje. En zow ga je door. En op een gegeven moment plak je alles aan elkaar. Reageren
Timos Geplaatst: 3 april 2005 Rapport Geplaatst: 3 april 2005 :o Dat lijkt me veel werk.. Voor 6 seconden zijn dus 6 shoots nodig :o Ik heb wel respect voor mensen die dit kunnen en het doen.. Reageren
Ewoud Geplaatst: 3 april 2005 Rapport Geplaatst: 3 april 2005 Meer dan 6 Kunnen der al makkelijk 48 zijn. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.