Gangsta-CJ Geplaatst: 28 december 2007 Rapport Geplaatst: 28 december 2007 yo, het gebeurt veel tijdens het surfen dat ik ineens een foutmelding krijg met: internet expl moet worden afgesloten... meestal gebeuurt et als ik lange zinnen opzoek met google kan ik dit verhelpen wat het is #@|{** irritant Reageren
Ice Banana Geplaatst: 29 december 2007 Rapport Geplaatst: 29 december 2007 Tip: Probeer kortere zinnen... Reageren
2fast{0} Geplaatst: 29 december 2007 Rapport Geplaatst: 29 december 2007 (bewerkt) yo,het gebeurt veel tijdens het surfen dat ik ineens een foutmelding krijg met: internet expl moet worden afgesloten... meestal gebeuurt et als ik lange zinnen opzoek met google kan ik dit verhelpen wat het is #@|{** irritant Ja dat heeft mij vader ook een tijdje gehad met zijn laptop, hij heeft het toen opnieuw geinstaleerd en hij deed het weer goed, mischien dat dat helpt ? Veel succes verder. Bewerkt: 29 december 2007 door 2fast{0} Reageren
Fuffie Geplaatst: 29 december 2007 Rapport Geplaatst: 29 december 2007 Heb je de nieuwe of de ouwe versie van Internet Explore daar kaan het ook aan liggen. Reageren
Woetsha Geplaatst: 29 december 2007 Rapport Geplaatst: 29 december 2007 Je kan ook Mozilla FireFox gebruiken ! Die kan je hier gratis downloaden. Reageren
Gangsta-CJ Geplaatst: 1 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 januari 2008 nee ik heb IE 7 juist. nog altijd hetzelfde probleem Reageren
Woetsha Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 Je kan zoals ik al zei FireFox gebruiken of anders moet je je computer formatteren. Maak anders eens een screenshot. Print Screen - Paint - Plakken - Opslaan - Imageshack - Uploaden Reageren
Gangsta-CJ Geplaatst: 2 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 (bewerkt) Je kan zoals ik al zei FireFox gebruiken of anders moet je je computer formatteren.Maak anders eens een screenshot. Print Screen - Paint - Plakken - Opslaan - Imageshack - Uploaden dit berichtje krijg ik vaak Bewerkt: 2 januari 2008 door Gangsta-CJ Reageren
ikt Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 Herinstalleer IE7, misschien een probleem bij de installatie. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.