Royemmen Geplaatst: 29 december 2007 Rapport Geplaatst: 29 december 2007 Hier kun je al je vragen kwijt over James Bond: Nightfire! Ik heb het spel namelijk 100% uitgespeeld zonder cheats, weet je wel? Alle missies Platinum... Tip: Bij missies, als je de bondbonussen wilt verzamelen, zoek alleen het opgegeven aantal bondbonussen, als je er meer of minder hebt, geeft hij je minder punten, dit geldt ook voor Bondmoves! Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 29 december 2007 Rapport Geplaatst: 29 december 2007 (bewerkt) Hier kun je al je vragen kwijt over James Bond: Nightfire!Ik heb het spel namelijk 100% uitgespeeld zonder cheats, weet je wel? Alle missies Platinum... Tip: Bij missies, als je de bondbonussen wilt verzamelen, zoek alleen het opgegeven aantal bondbonussen, als je er meer of minder hebt, geeft hij je minder punten, dit geldt ook voor Bondmoves! Leuk iedee hoor aleen bestaan er al enigzins topic's over james bond gamges/films. Om dit te weten te komen kan je altijd de zoekfuntie onderaan de pagina vinden . maar ik zal even kijken voor je, Ik heb in overige games gezocht en ik kon dit topic vinden, Of er nog in meerde fora is staat kan je zelf even doornemen . Bewerkt: 29 december 2007 door fiegel5 Reageren
studio dewolf Geplaatst: 20 januari 2008 Rapport Geplaatst: 20 januari 2008 Ik heb dat spel ook uitgespeeld maar niet allemaal platium. Reageren
philip14 Geplaatst: 20 januari 2008 Rapport Geplaatst: 20 januari 2008 Wat heb ik die multiplayer veel gespeeld Reageren
studio dewolf Geplaatst: 20 januari 2008 Rapport Geplaatst: 20 januari 2008 Oh ja, dat vond ik ook plezant. Mijn lievelingsplek is kabelbaan. Reageren
krisi Geplaatst: 22 januari 2008 Rapport Geplaatst: 22 januari 2008 Hier kun je al je vragen kwijt over James Bond: Nightfire!Ik heb het spel namelijk 100% uitgespeeld zonder cheats, weet je wel? Alle missies Platinum... Tip: Bij missies, als je de bondbonussen wilt verzamelen, zoek alleen het opgegeven aantal bondbonussen, als je er meer of minder hebt, geeft hij je minder punten, dit geldt ook voor Bondmoves! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.