Gen0 Geplaatst: 29 december 2007 Rapport Geplaatst: 29 december 2007 Hoe kun je zorgen dat als je met een hele lange oplegger rijdt dat die wielen meesturen?handling.cfg ofzo?? Reageren
Dastard Geplaatst: 29 december 2007 Rapport Geplaatst: 29 december 2007 Welke wielen bedoel je? Volgens mij rijden alle wielen hoor Reageren
Dexist Geplaatst: 29 december 2007 Rapport Geplaatst: 29 december 2007 volges mij bedoelt hij wat ik ook wil weten: dat wanneer je bijvoorbeeld met een vrachtwagen rijd en dan bijvoorbeeld zoon benzine (oid) tankwagen er achter doet(deze zie je vaak bij benzinepomps) dat je de wielen daar van ook kan sturen, dit zie je in het echt ook bij lange vrachtewagens, dan kan je de bocht ruimer nemen. Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 29 december 2007 Rapport Geplaatst: 29 december 2007 Dit is totaal onmogelijk, helaas. De engine van GTA San Andreas ondersteunt geen meesturende achterwielen van opleggers. Je zult een hele opleiding game programmeren en ontwerpen moeten volgen om dit voor elkaar te krijgen. Dan moet je echt heel het spel aanpassen. Ik denk niet dat dit ooit zal kunnen in toekomstige GTA's, gezien het GTA is en geen vrachtwagen simulatie spel. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.