KillerZero86 Geplaatst: 29 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2007 Bij de img tool krijg ik als ik wat aan gta3.img wil doen standaart de foutmelding: ..error.. it might be in use (ofzo) ik krijg dit altijd wat ik dan ook probeer! plz help me! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
geverinkje Geplaatst: 29 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2007 Bij de img tool krijg ik als ik wat aan gta3.img wil doen standaart de foutmelding: ..error.. it might be in use (ofzo) ik krijg dit altijd wat ik dan ook probeer! plz help me! ik zit met hetzelfde probleem!! wie weet wat wij fout doen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donwell Geplaatst: 29 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2007 Met een vertaling was je er vast achter gekomen dat er staat: 'Het is mogelijk in gebruik'. Ben je iets aan het modden terwijl je GTA aan het spelen bent? Want dan wil het natuurlijk niet. Kijk ook eventjes of 'Alleen lezen' uitgevinkt staat bij de eigenschappen van de GTA map, alhoewel ik betwijfel dat het daar aan ligt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
geverinkje Geplaatst: 29 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2007 Met een vertaling was je er vast achter gekomen dat er staat: 'Het is mogelijk in gebruik'. Ben je iets aan het modden terwijl je GTA aan het spelen bent? Want dan wil het natuurlijk niet. Kijk ook eventjes of 'Alleen lezen' uitgevinkt staat bij de eigenschappen van de GTA map, alhoewel ik betwijfel dat het daar aan ligt. bedankt voor de snelle reactie hier lag het bij mij wel aan!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KillerZero86 Geplaatst: 29 december 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 december 2007 bij mij ook thx! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.