super BV Geplaatst: 29 december 2007 Rapport Geplaatst: 29 december 2007 Heey Ik heb sinds kort een nieuwe dvd/cd brander en als het goed is kun je er ook teksten mee op je cd branden( Ik bedoel daar mee niet op de cd zoals bijv. muziek maar OP de cd zodat je kan lezen wat er op staat. Bijv. de titel van je cd) Maar nu heb ik een vraagje weet iemand een programma waar dat mee kan of hoe dat zoiezo werkt? Alvast bedankt Reageren
danielb Geplaatst: 29 december 2007 Rapport Geplaatst: 29 december 2007 je bedoelt lightscribe? moet je even googlen dan vind je wel een prgrammaatje en sommige brandprogramma's kunnen dat sowieso. je moet trouwens wel speciale lightscribe CD's/DVD's hebben anders gaat het fout Reageren
super BV Geplaatst: 29 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 december 2007 je bedoelt lightscribe? moet je even googlen dan vind je wel een prgrammaatje en sommige brandprogramma's kunnen dat sowieso. je moet trouwens wel speciale lightscribe CD's/DVD's hebben anders gaat het fout OOh okeej dankje wel ik zal eens kijken:) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.