Gelther Geplaatst: 29 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2007 ik heb het al heel vaak geprobeert en ben al een paar x dood gegaan door al het vallen, maar ik krijg bij deze egt niet voor elkaar... wie kan mij helpen?? waar moet ik heen springen en vanaf waar moet ik gaan rijden en met welk voertuig???? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
M4X Geplaatst: 29 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2007 ik heb het al heel vaak geprobeert en ben al een paar x dood gegaan door al het vallen,maar ik krijg bij deze egt niet voor elkaar... wie kan mij helpen?? waar moet ik heen springen en vanaf waar moet ik gaan rijden en met welk voertuig???? Deze moet je vanaf het vliegveld doen, als ik het goed heb over een weg heen. Hiervoor kan je het beste een motor gebruiken, zoals de PCJ 600 of de Sanchez. Neem een lange aanloop om veel vaart te maken. Om sneller te gaan kan je de analoge stick ligt naar voren duwen. Veel succes, en indien het niet lukt kan je een Savegame aanvraag doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
klaasko Geplaatst: 31 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2007 (bewerkt) je moet als het ware liggen op je motor dat doe je (als je psp hebt verder weet ik het niet) de analoge stick half naar voren te drukken veel succes Bewerkt: 5 januari 2008 door klaasko Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.