Jump to content

Wrong Side of the Tracks


Basssss

Recommended Posts

Het is inderdaad een lastige missie, maar nadat je wat hebt geoefend is hij goed te doen. Zorg er allereerst voor dat je ruim naast de trein rijdt, aan de buitenkant van het spoor is het best. Zo heeft Smoke genoeg ruimte om goed te mikken en ze te raken. Zorg er daarom altijd voor dat hij genoeg ruimte heeft.

Een paar filmpjes kunnen ook nog wel wat tips leveren, daarom heb ik eventjes een filmpje opgezocht :)

Link to comment
Delen op andere websites

Probeer op de andere rails naast de trein te rijden met de moter vooraan de trein, dan zal Big Smoke zijn uiterste best doen om de Los Santos Vagos af te knallen. En als er treinen aan komen kun je daar gewoon door heen rijden, dat scheelt tijd. ;)

Bewerkt: door DenkaanHenk
Link to comment
Delen op andere websites

Heb deze ook pas gisteren gehaald!

Ik heb deze missie ook best vaak moeten doen, maar het is best te doen als je het een paar keer probeert. Gelijk vanaf het begin ervoor zorgen dat je de trein bij kunt houden, gelijke tred houden en niet op je bek gaan, dan moet het lukken. Ik zou deze gewoon zelf proberen te halen, geeft je toch wel weer voldoening als je hem eindelijk haalt en niet de hele tijd hoort:'All we had to do is follow the damn train CJ!!'

Daarna krijg je die missie met de russen en die achtervolging op de motor. Die is echt vet! heb hem drie keer opnieuw gedaan voor de kick.

Succes ermee!

Link to comment
Delen op andere websites

Het lukt me nog steeds niet, heb alles geprobeert.

Wil iemand anders hem proberen voor mij te halen..?

Ik heb geen zin om savegame te downen, omdat ik dan al het veroverder gebied weer moet veroveren.

Cheaten mag wel.

Mission Passed

Beloning +Respect

Overige: Er is nog wat bike skill bij gekomen en je kan nu d volgens BS missie doen.

Ik heb niet gecheat/gemod. De savegame zit onder de bijlage, veel plezier met SA

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is een goeie tip als rijdt probeer niet op de rails te rijden of pal naast de trein (dan heeft smoke niet genoeg ruimte)maar naast de rails( rechts van) en probeer je snelheid te evenaren met de trein. Anders zal Smoke iedere keer misschieten

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Nog een tip. Als je net uit die tunnel komt moet je vlak naast die trijn gaan rijden omdat er iets staat (ik weet niet meer wat, ik speel sa niet zo veel meer) dat het pad blokeert. Doe dit niet en ontwijk dat 'ding' en ga op het bovenste pad rijden, daar ik BS ze perfect afmaken.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...