GT-Aap Geplaatst: 29 december 2007 Rapport Geplaatst: 29 december 2007 Ok, ik heb in SA 2 vriendinnen : Denise Robinson en Kathie Zahn. Maar nu heb ik de hele tijd, als ik na een date het meisje naar huis ga brengen en in de auto stap het bericht: ''You`ve been spotted by another girlfriend! Quick, shake her of your tale!'' Vroeger had ik dit nooit, maar nu opeens wel. Hoe kan dit??!!! Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 29 december 2007 Rapport Geplaatst: 29 december 2007 Dan zou ik het gewoon telkens opnieuw proberen, want je word gespot door een andere vriendin. Wacht tot er een ander soort date komt, dat zou ook kunnen helpen. Succes. Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 29 december 2007 Rapport Geplaatst: 29 december 2007 Maar kathie zit toch in een andere stad? Heb je Denise helemaal naar SF gereden. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 29 december 2007 Rapport Geplaatst: 29 december 2007 Dat hoeft niet persee, want één van je vriendinnen kun je ook tegen komen als je met een andere vriendin aan het eten bent in een andere stad. Je komt bijvoorbeeld Millie ook tegen op het vliegveld van Los Santos als je daar met Denise rijd. Reageren
pasgal Geplaatst: 29 december 2007 Rapport Geplaatst: 29 december 2007 Of mischien helpt het wel als je alle oesters Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.