Fbi-Crew Geplaatst: 29 december 2007 Rapport Geplaatst: 29 december 2007 (bewerkt) Alles is weg moe weer helemaal over nieuw beginnen wie kan me helpen Bewerkt: 15 januari 2008 door Fbi-Crew
Galiorix Geplaatst: 29 december 2007 Rapport Geplaatst: 29 december 2007 Als eerste zou ik je toch nog wel eens willen adviseren een overzichtelijke hoofdpost te maken met punten in zinnen en alles duidelijk op een rijtje Dit zorgt er voor dat het duidelijker is voor iemand die misschien wel de mod wil joinen, als het allemaal maar onoverzichtelijk is, heb je kans dat mensen niet willen joinen Greetz
MartyCeha Geplaatst: 29 december 2007 Rapport Geplaatst: 29 december 2007 Het is in ieder geval een vooruitgang dat je al met texturen kan omgaan
Fbi-Crew Geplaatst: 29 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 december 2007 Galiorix bedankt voor de tip en MartyCeha jah ik heb flink wat geoefend -- De brandweer en politie is gelukt binnenkort screens wie kan me helpen met de ambulance en met de rest van de moet? >>> Door Wazuup: Ik blijf niet zeggen dat je niet mag dubbelposten he...<<<
gta-pilot Geplaatst: 29 december 2007 Rapport Geplaatst: 29 december 2007 De namen kan je zelf ook veranderen met het programma GTX editor dat is heel makkelijk en niet eens zo moeilijk ik hoop dat deze mod wel is word...
Fbi-Crew Geplaatst: 29 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 december 2007 De namen kan je zelf ook veranderen met het programma GTX editor dat is heel makkelijk en niet eens zo moeilijkik hoop dat deze mod wel is word... Gxt editor doet het niet
WackoX Geplaatst: 29 december 2007 Rapport Geplaatst: 29 december 2007 (bewerkt) Ik heb het nog wel een bestand dat het water, bloed, nummerplater, glas-is-gebroken, sa-politie-teken-naar-echte-nederlande-politie-teken, etc etc vervang, hier nog wel voor je liggen. Intresse? Bewerkt: 29 december 2007 door Danny_k
Fbi-Crew Geplaatst: 29 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 december 2007 Ik heb het nog wel een bestand dat het water, bloed, nummerplater, glas-is-gebroken, sa-politie-teken-naar-echte-nederlande-politie-teken, etc etc vervang, hier nog wel voor je liggen.Intresse? Jah zEker
Fbi-Crew Geplaatst: 30 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 30 december 2007 (bewerkt) Ik ga nu modelers nodig hebben ik wil bussen die je door bijna heel nederland zien Dus van connexxion (Gwn Bus) en een van de ret (Coach) (zie je niet in heel nederland maar goed) oke zo moeten ze er uit zien http://www.gx.nl/upload/68563_832_11419124...-connexxion.jpg (Connexxoin) (Rotterdam Zuidplein 151) http://images.google.com/imgres?imgurl=htt...I7SUNA%26sa%3DN (Ret) (text moet Zijn Slinge 70) Alsjeblieft help me ik wil mijn eerste mod af hebben nieman reageert PFF nou hoor nog van jullie Bewerkt: 31 december 2007 door Fbi-Crew
Traser Geplaatst: 31 december 2007 Rapport Geplaatst: 31 december 2007 Ik wil je wel helpen met photoshop opdrachten ik moet eerst mn Gmax aan ade gang krijgen dan kan ik voor je modelen
Fbi-Crew Geplaatst: 1 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 januari 2008 Ik wil je wel helpen met photoshop opdrachten ik moet eerst mn Gmax aan ade gang krijgen dan kan ik voor je modelen oke cool
WackoX Geplaatst: 1 januari 2008 Rapport Geplaatst: 1 januari 2008 Ik weet niet hoor maar ook hier ga je een mod maken waar andere aan moeten werken, als jij een mod wilt maken moet jij het ook helemaal maken.
Fbi-Crew Geplaatst: 1 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 januari 2008 Ik weet niet hoor maar ook hier ga je een mod maken waar andere aan moeten werken, als jij een mod wilt maken moet jij het ook helemaal maken. IK MAAK OOK DINGEN IK BEN BEZOG MET POLITIE AGENTEN EN FBI AGENT EN ENFORSER ENZO
snelwegfreak Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 (bewerkt) leer eest is ff nederlands praten joh en die caps lock is ook niet nodig ff dimmen dus Zo kan het ook: ''Ik maak ook dingen. Ik ben bezig met politieagenten, FBI agenten en een Enforcer enzovoort.'' Bewerkt: 2 januari 2008 door snelwegfreak
max96 Geplaatst: 4 januari 2008 Rapport Geplaatst: 4 januari 2008 leer eest is ff nederlands praten joh en die caps lock is ook niet nodigff dimmen dus Zo kan het ook: ''Ik maak ook dingen. Ik ben bezig met politieagenten, FBI agenten en een Enforcer enzovoort.'' Ga zelf dimmen, en ik heb ooit een connexxion bus gemaakt, maar weet niet of ik die nog heb. En ik kan wel het ambulance personeel maken.
Recommended Posts