Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Alles is weg moe weer helemaal over nieuw beginnen wie kan me helpen

Bewerkt: door Fbi-Crew
Geplaatst:

Als eerste zou ik je toch nog wel eens willen adviseren een overzichtelijke hoofdpost te maken met punten in zinnen en alles duidelijk op een rijtje ;) Dit zorgt er voor dat het duidelijker is voor iemand die misschien wel de mod wil joinen, als het allemaal maar onoverzichtelijk is, heb je kans dat mensen niet willen joinen ;)

Greetz :sigaar:

Geplaatst:

Galiorix bedankt voor de tip en MartyCeha jah ik heb flink wat geoefend

--

De brandweer en politie is gelukt binnenkort screens wie kan me helpen met de ambulance en met de rest van de moet?

>>> Door Wazuup: Ik blijf niet zeggen dat je niet mag dubbelposten he...<<<

Geplaatst:

De namen kan je zelf ook veranderen met het programma GTX editor dat is heel makkelijk en niet eens zo moeilijk

ik hoop dat deze mod wel is word...

Geplaatst:
De namen kan je zelf ook veranderen met het programma GTX editor dat is heel makkelijk en niet eens zo moeilijk

ik hoop dat deze mod wel is word...

Gxt editor doet het niet :N

Ik heb het nog wel een bestand dat het water, bloed, nummerplater, glas-is-gebroken, sa-politie-teken-naar-echte-nederlande-politie-teken, etc etc vervang, hier nog wel voor je liggen.

Intresse?

Bewerkt: door Danny_k
Geplaatst:
Ik heb het nog wel een bestand dat het water, bloed, nummerplater, glas-is-gebroken, sa-politie-teken-naar-echte-nederlande-politie-teken, etc etc vervang, hier nog wel voor je liggen.

Intresse?

Jah zEker

Ik ga nu modelers nodig hebben ik wil bussen die je door bijna heel nederland zien Dus van connexxion (Gwn Bus)

en een van de ret (Coach) (zie je niet in heel nederland maar goed) oke zo moeten ze er uit zien

http://www.gx.nl/upload/68563_832_11419124...-connexxion.jpg

(Connexxoin) (Rotterdam Zuidplein 151)

http://images.google.com/imgres?imgurl=htt...I7SUNA%26sa%3DN

(Ret) (text moet Zijn Slinge 70)

Alsjeblieft help me ik wil mijn eerste mod af hebben nieman reageert PFF nou hoor nog van jullie

Bewerkt: door Fbi-Crew
Geplaatst:

Ik wil je wel helpen met photoshop opdrachten :D

ik moet eerst mn Gmax aan ade gang krijgen dan kan ik voor je modelen ^_^

Geplaatst:
Ik wil je wel helpen met photoshop opdrachten :D

ik moet eerst mn Gmax aan ade gang krijgen dan kan ik voor je modelen ^_^

oke cool

Geplaatst:

Ik weet niet hoor maar ook hier ga je een mod maken waar andere aan moeten werken, als jij een mod wilt maken moet jij het ook helemaal maken.

Geplaatst:
Ik weet niet hoor maar ook hier ga je een mod maken waar andere aan moeten werken, als jij een mod wilt maken moet jij het ook helemaal maken.

IK MAAK OOK DINGEN IK BEN BEZOG MET POLITIE AGENTEN EN FBI AGENT EN ENFORSER ENZO

leer eest is ff nederlands praten joh en die caps lock is ook niet nodig

ff dimmen dus :duh:

Zo kan het ook:

''Ik maak ook dingen. Ik ben bezig met politieagenten, FBI agenten en een Enforcer enzovoort.''

Bewerkt: door snelwegfreak
Geplaatst:
leer eest is ff nederlands praten joh en die caps lock is ook niet nodig

ff dimmen dus :duh:

Zo kan het ook:

''Ik maak ook dingen. Ik ben bezig met politieagenten, FBI agenten en een Enforcer enzovoort.''

Ga zelf dimmen, en ik heb ooit een connexxion bus gemaakt, maar weet niet of ik die nog heb.

En ik kan wel het ambulance personeel maken.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...