Timske Geplaatst: 4 januari 2008 Rapport Geplaatst: 4 januari 2008 Ga zelf dimmen, en ik heb ooit een connexxion bus gemaakt, maar weet niet of ik die nog heb. En ik kan wel het ambulance personeel maken. ---- Er is al personeel te downloaden op GTAforum.nl of je kan het vragen aan die ene [weet naam niet] of je zijn ambulance en personeel mag gebruiken
Fbi-Crew Geplaatst: 15 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 januari 2008 (bewerkt) Sorry,joh caps lock stond aan maar iemand die kan modelen model wat auto's dan kan ik ze texuren ik zoek ook nog iemand die de erasmus kan moddelen en ook moet ik een nieuwe eiland hebben nou moet niet maar is gwn leuk hoeft niet te groot te zijn zeg maar tussen vice city en san andreas in nou ik hoor nog van jullie iedereen is welcome En wie is of kent een goede auto-moddeler JVT kan niet dus wie is of kent er een Bewerkt: 15 januari 2008 door Fbi-Crew
Fbi-Crew Geplaatst: 15 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 januari 2008 Alles is weg van mijn VC ik moe weer helemaal op nieuw beginnen pff ik heb echt hulp nodig
Timske Geplaatst: 15 januari 2008 Rapport Geplaatst: 15 januari 2008 Ik krijg me VC niet geïnstraleerd Maar gebruik jij Sketch Up??
Fbi-Crew Geplaatst: 15 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 januari 2008 TxdWorkshop je weet toch voot texures
Wazuup Geplaatst: 16 januari 2008 Rapport Geplaatst: 16 januari 2008 Sorry, maar dit is niet serieus te nemen. Geen één post in dit topic geeft mij de indruk dat hier gemod aan het worden is, en showroom hou ik graag schoon voor de serieuze modding projecten. Bij deze dus een slotje. Niet eens --> PB.
Recommended Posts