Killerbee388 Geplaatst: 29 december 2007 Rapport Geplaatst: 29 december 2007 (bewerkt) Ik zit met mijn handen in het haar Ik MOET weten hoe ik die auto´s in mijn spel kan zetten en ik heb een legale versie van gta3 please help stur anders e-mail Bewerkt: 29 december 2007 door Killerbee388 E-mailadres verwijderd en verplaats naar 'Overige Hulp'. Reageren
Donwell Geplaatst: 29 december 2007 Rapport Geplaatst: 29 december 2007 Auto's invoegen gebeurd met behulp van de IMGTool, deze tool kun je hier downloaden. Mocht je hier voor het eerst mee werken, lijkt me deze tutorial heel geschikt. Mocht je wat willen proberen, dan zijn er verschillende sites waar je wagens kunt downloaden. Een aantal site's heb ik eventjes voor je neergezet. GTAGarage GTA Filefront Dit zijn de enigste die ik zo snel weet, maar ze zijn vast wel voldoende. Reageren
Killerbee388 Geplaatst: 29 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 december 2007 (bewerkt) Auto's invoegen gebeurd met behulp van de IMGTool, deze tool kun je hier downloaden. Mocht je hier voor het eerst mee werken, lijkt me deze tutorial heel geschikt. Mocht je wat willen proberen, dan zijn er verschillende sites waar je wagens kunt downloaden. Een aantal site's heb ik eventjes voor je neergezet. GTAGarage GTA Filefront Dit zijn de enigste die ik zo snel weet, maar ze zijn vast wel voldoende. hey bedankt het heeft me geholpen maar als ik die bestanden verwijder krijg ik een melding dat het bestand mogelijk in gebruik is is het misschien mogelijkd at dat komt doordat ik windows vista heb hier krijg je meer meldingen en ik heb een lambo callardo en daar zit een .col bestand bij weet jij hier raad over En ik haal mijn wagens van TheGtaPlace.com Bewerkt: 29 december 2007 door Killerbee388 Reageren
Donwell Geplaatst: 29 december 2007 Rapport Geplaatst: 29 december 2007 In dit topic kreeg men exact hetzelfde probleem, probeer dat ook maar eens. Over dat .col bestand, deze moet je ook invoegen in de IMG-tool. Heel enkel zie je een .col bestandje, en kennelijk is er voor deze wagen ééntje apart aangemaakt. Eventjes erin zetten dus. Reageren
Killerbee388 Geplaatst: 2 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 Okay bedankt ik had het al onder de knie maar nu zit ik met een ander probleem Want ik kan het niet meer Single Player spelen want ik heb mta gedwnld en nu als ik nu 'play gta3' open dan kom ik in multi theft auto en opnieuw installeren heeft ook geen zin en ik heb zelfs de pc een paar dagen achteruit gezet maar het helpt niet als ik single player wil spelen kom ik steeds bij multi theft auto uit PLEASE HELP ME!!! Reageren
K.O. Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 Okay bedankt ik had het al onder de knie maar nu zit ik met een ander probleem Want ik kan het niet meer Single Player spelen want ik heb mta gedwnld en nu als ik nu 'play gta3' open dan kom ik in multi theft auto en opnieuw installeren heeft ook geen zin en ik heb zelfs de pc een paar dagen achteruit gezet maar het helpt niet als ik single player wil spelen kom ik steeds bij multi theft auto uit PLEASE HELP ME!!! Bij het herinstalleren worden niet alle bestanden overschreven. Om dit op te lossen verwijder je heel GTA van je pc en installeer je m daarna helemaal opnieuw. Het is misschien handig om 2 versies van GTA op je pc te hebben staan, één om te modden en één voor MTA. Kopieer bijvoorbeeld gewoon heel de GTA map naar een andere locatie en hernoem de map naar bijvoorbeeld GTA Singleplayer (zodat je ze kunt onderscheiden) Reageren
Killerbee388 Geplaatst: 3 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2008 Okay slimm ik ga het proberen ik laat het weten als het gelukt is en als het niet gelukt is Reageren
Killerbee388 Geplaatst: 3 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2008 Okay slimm ik ga het proberen ik laat het weten als het gelukt is en als het niet gelukt is YESS!! het is gelukt heel erg bedankt hopelijk akn je me de volgende keer weer helpen Reageren
Killerbee388 Geplaatst: 4 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2008 Heey ik heb sinds vandaag gta sa en ik mis het bestand vorbisfile.dll ik heb deze nu gedwnld via een site en nu kan ik dit bestand niet plaatsen in mijn GTA SA map weet jij nu hoe ik er voor moet zorgen dat dit wel lukt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.