Gh0stRider Geplaatst: 15 januari 2005 Rapport Geplaatst: 15 januari 2005 hey, als ik mta server join en dan opstart, druk ik op start multi theft auto, en dan zie ik de regels voor 1 seconde en dan hoor ik ''tuuung'' en dan stopt ie en staat er bij mta client: disconnected: suspected trainer usage.. maar ik gebruik dat helemaal niet en het blijft maar komen, ik heb gta vc al opnieuw geinstalld en mta opnieuw geinstalld.. maar werkt niet.. heef iemand dit probleem al gehad en weet hoe je dit moet oplossen? laat me het alsjeblieft weten Glenn Reageren
RTS Geplaatst: 17 januari 2005 Rapport Geplaatst: 17 januari 2005 Heb je echt niet een de Ultimate Trainer of Pizzadox ofzoiets in je VC Map zitten? Verplaatst naar MTA Help. Reageren
Le Freak Geplaatst: 17 januari 2005 Rapport Geplaatst: 17 januari 2005 (bewerkt) Verander rechtsbovenin je Game Version van 1.0 naar 1.1.. Of andersom. Deze vraag word overigens ook besproken in het MTA forum regels en informatie Topic, wat je altijd eerst moet lezen voor je hier een vraag post.. Plaatje om de oplossing wat duidelijker te maken: Bewerkt: 17 januari 2005 door Le Freak Reageren
EarthQuake Geplaatst: 28 januari 2005 Rapport Geplaatst: 28 januari 2005 Ja, dat is ook wel handig:P Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.