Jump to content

Need For Speed: Carbon

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

Ik heb een vraagje over wagens, ik weet namelijk niet hoe ik wagen van mijn wagenpark als carriere wagen kan gebruiken, ik heb overal naar gezocht en ik kan niks vervangen of wagens kopen. Weet iemand hier een oplossing voor? Dus ik zou graag willen weten hoe ik een wagen van mijn wagenpark aan carriére kan toevoegen, en hoe ik wagens kan kopen uit een shop ofzo.

Hartelijk dank,

Stijn.

Geplaatst:

Volgens mij kun je wagens die je hebt gemaakt in je wagenpark, niet toevoegen aan je carrière, want naar mijn weten staan deze auto's gewoon los van elkaar.

Auto's kun je natuurlijk kopen bij de autodealer. Op deze kaart bijvoorbeeld, zien de autodealers er uit als dit: carbondealerib8.png; hier kun je dus naar binnen gaan, en kijken welke auto's je kan kopen. Hoe dat moet, spreekt denk ik voor zich als je naar het scherm kijkt: de knoppen zijn duidelijk genoeg. ;)

Geplaatst:

Heel erg bedankt Froodooo, ik heb het spel uitgespeeld :). Wel jammer dat mijn savegame nu corrupt is door mijn broertje, hij zette de console uit tijdens autosave :7.

• 1 maand later...
Geplaatst:

hoi, ik heb sinds kort NFS carbon Collector Edition, maar wat mij opviel is er geen nederlandstalige ondertiteling beschikbaar? klopt dat?

Geplaatst:
hoi, ik heb sinds kort NFS carbon Collector Edition, maar wat mij opviel is er geen nederlandstalige ondertiteling beschikbaar? klopt dat?

inderdaad de ps3,xbox360,psp en nintendo ds ondersteunen geen nederlandstalig alleen engels.

ps2 en xbox daarintegen wel

Geplaatst:

ik heb hem op de PC

helpt dat niet om vb een taal hack of dergelijk of modificatie om taal te veranderen en ondertiteling bij?

Geplaatst:
ik heb hem op de PC

helpt dat niet om vb een taal hack of dergelijk of modificatie om taal te veranderen en ondertiteling bij?

Er is een taalmod voor Carbon, alleen dan heb je alleen alles nederlandstalig wat nu engels talig is maar ondertiteling is volgens mij niet mogelijk. Ik heb op Google ernaar gezocht, maar kon niks vinden. Misschien zoek ik er later nog naar of vraag ik het ergens aan, ik heb het namelijk zelf gehad dus het kan niet opeens van het net verdwenen zijn.

Greetz :sigaar:

Geplaatst:

ach ja ik heb gewone spel en Collector editie gekocht en als ik eerst Collector editie installeert en dan de map ervan hernamen naar "NFS carbon Collector Editie" dan installeer ik patch 1.3 dan werkt het zonder problemen

maar dan geen NL spel en als ik gewone spel daarna installeert dus apart installeren en dan speel ik Collector Editie en NL taal + ondertiteling + ik kan met 4exclusieve auto's rijden waaronder Koenigsegg CCX ofzo en Pagani Zonda F enz...

• 1 maand later...
Geplaatst: (bewerkt)
ach ja ik heb gewone spel en Collector editie gekocht en als ik eerst Collector editie installeert en dan de map ervan hernamen naar "NFS carbon Collector Editie" dan installeer ik patch 1.3 dan werkt het zonder problemen

maar dan geen NL spel en als ik gewone spel daarna installeert dus apart installeren en dan speel ik Collector Editie en NL taal + ondertiteling + ik kan met 4exclusieve auto's rijden waaronder Koenigsegg CCX ofzo en Pagani Zonda F enz...

De Koeningsegg CCX, Pagani Zonda, Audi LeMans en de BMW M3 GTR ja. :Y

Bewerkt: door GTA Haas

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...