Harrison Geplaatst: 29 december 2007 Rapport Geplaatst: 29 december 2007 (bewerkt) Hallo mensen, Ik ben van plan Ridge Racer 4 te kopen, maar kan het nergens vinden. Ze verkopen sinds kort ook al niet meer bij de Intertoys PlayStation 1-spellen. Bij de Bart Smit doen ze dat ook al niet meer, ik ben naar Game 'r Fun geweest die als enige nog wel PlayStation 1-spellen verkoopt. Zij zeggen te gaan opruimen en hebben alle PlayStation 1-spellen voor €1,50,- in de rekken gezet, jammer genoeg blijfen er hier nog maar twee over: Grand Theft Auto II en Formula '98. Weet iemand een adres waar ik Ridge Racer 4 kan kopen? Ik heb al bij Marktplaats gezocht maar ze verkopen geen Ridge Racer 4 dicht bij huis... Bewerkt: 29 december 2007 door Harrison Reageren
Gangsta-CJ Geplaatst: 29 december 2007 Rapport Geplaatst: 29 december 2007 kijk eens op kapaza Reageren
Harrison Geplaatst: 29 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 december 2007 Kijk eens op Kapaza Op watte? Reageren
Velaro Geplaatst: 29 december 2007 Rapport Geplaatst: 29 december 2007 Kijk eens op Kapaza Op watte? Kapaza is een koop- en verkoopsite. Ik heb gekeken of ze Ridge Racer 4 hebben, en ik heb iemand gevonden die allemaal PS1-games verkoopt aan €5 per stuk. De verzendingskosten voor 1 spel bedragen €1.54. Het spel is wel zonder handleiding. Je moet maar eens een kijkje nemen. Verder kan je nog eens op een andere koop- en verkoopsite kijken, of een veilingsite. Voorbeelden zijn Ebay, Inkoop en Verkoop, Speurders, Speurplaza enzovoort. Veel succes met je zoektocht! Reageren
Harrison Geplaatst: 30 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 30 december 2007 Okay, maar het probleem is dat ik veel ervaring heb met het zogenaamde "Internetshoppen". Daarbij moet ik eerst betalen, dan pas wordt het opgestuurd... Jammer genoeg krijg ik dan bijna nooit het spel... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.