-GoldWing- Geplaatst: 29 december 2007 Rapport Geplaatst: 29 december 2007 (bewerkt) Ik heb vandaag Scarface gekocht maar hij doet sloom,ik heb alle specificaties die vereist zijn om het te kunnen spelen. Nog een vraag, hoe vind je de specs over je computer Edit: Tony Montana wordt soms geel als ik het beeld verander wat moet ik doen om dit te verhelpen Bewerkt: 29 december 2007 door Don Stracci Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 29 december 2007 Rapport Geplaatst: 29 december 2007 (bewerkt) Dat komt door je Videokaart, dat probleem had ik ook. Het is een kwestie van een nieuwe Videokaart kopen, ik raad je MSI aan. Je moet een hele goede Videokaart ervoor hebben, wat achter op het doosje staat klopt namelijk niet. Bewerkt: 29 december 2007 door DenkaanHenk Reageren
-GoldWing- Geplaatst: 29 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 december 2007 Kan het niet op een andere manier? Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 29 december 2007 Rapport Geplaatst: 29 december 2007 Nee dat kan niet, want ik had toen ik dit probleem zelf had van alles geprobeerd maar niets hielp. De Videokaart vervangen voor een betere Videokaart hielp wel, en nu ben ik zeer tevreden over Scarface. Dus dat zou kunnen helpen. Reageren
-GoldWing- Geplaatst: 29 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 december 2007 Wat is de goedkoopste videokaart die je kan krijgen die goed genoeg is voor Scarface Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 29 december 2007 Rapport Geplaatst: 29 december 2007 MSI is een goede Videokaart voor Scarface, ik denk dat je minimaal 128 MB moet hebben. Scarface is ook bedoelt voor de nieuwere computer, een paar jaar geleden hadden de computers namelijk niet zo'n goede Videokaarten. Nu wel. Reageren
callum Geplaatst: 29 december 2007 Rapport Geplaatst: 29 december 2007 Wat is de goedkoopste videokaart die je kan krijgen die goed genoeg is voor Scarface de nividia ge force 8600 GT/540 is een goeie 109 euro als ik me niet vergis, of het de goedkoopste is weet ik niet Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 29 december 2007 Rapport Geplaatst: 29 december 2007 Maar hoe hebben jullie Scarface Geinstallerd. Want ik en mijn vader zijn grote fans van Scarface. Ik heb hem voor de PC maar na het installeren ga ik het testen en dan komt er ''Niet Verzenden'' Toen dacht ik: Wat moet ik Ik zoek hier al jaren een TOPIC over Reageren
Galiorix Geplaatst: 30 december 2007 Rapport Geplaatst: 30 december 2007 (bewerkt) Wat is de goedkoopste videokaart die je kan krijgen die goed genoeg is voor Scarface de nividia ge force 8600 GT/540 is een goeie 109 euro als ik me niet vergis, of het de goedkoopste is weet ik niet Ik raad de X1950 serie aan, voor redelijk goedkoop (108) een GT maar een Pro is met 118 euro nog altijd een koopje, veel beter als de 8600 serie Bewerkt: 30 december 2007 door Galiorix Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.