Jump to content

geen missies meer?

Recommended Posts

Geplaatst:

dag mensen van gta forum.

Ik heb een vraagje die luid.

Ik kan geen missies meer doen in gts san andrea. In mijn map zet ik alle legende aan behavle van de kapper en restaurants uit, der staan aleen de huizen die ik kan kopen of die ik al bezit, Mijn locatie, de extra locatie die ik zelf kan neer zetten voor richting in mijn onderhoek map. En emmet met een pistooltje.

Verder niks.

Als ik bij emmet ben dat in een steegje achter ergens zit met wat dozen en een lege auto kan ik hier helemaal niks kiezen.

Verder kan ik nergens missies vinden of zien, hoe nu verder kan iemand mij helpen?

m.v.g Callum :D

Geplaatst:

Dan heb je waarschijnlijk alle missies al gehaald, dan kun je namelijk de zijmissies doen die je overal in San Andreas kunt vinden. Of je word niet gebeld door je opdrachtgever, dat kun je oplossen door een aantal keer achter elkaar te saven en je game te herladen. Ga dan naar buiten en je telefoon zou af kunnen gaan, in ieder geval succes met het vinden van de missies. ;)

Geplaatst:

Allereerst is het handig om te weten welke missie je als laatst hebt gedaan, op deze manier kunnen we je moeilijk helpen. Wat ik je wel aanraad, is om het Missieoverzicht eens goed te bekijken. Daar zie je precies welke missies je moet hebben gedaan om de volgende te doen. Kijk hem eens goed door, en je vind het vast wel. :)

Geplaatst:
Allereerst is het handig om te weten welke missie je als laatst hebt gedaan, op deze manier kunnen we je moeilijk helpen. Wat ik je wel aanraad, is om het Missieoverzicht eens goed te bekijken. Daar zie je precies welke missies je moet hebben gedaan om de volgende te doen. Kijk hem eens goed door, en je vind het vast wel. :)

ok dankje, ik ga meteen kijken nieem aan dat het gewoon in mijn pauze menu staat. ^_^

Geplaatst:

ok dankje, ik ga meteen kijken nieem aan dat het gewoon in mijn pauze menu staat. ^_^

Ik heb gekeken en het enige wat ik in mijn start menu kan vinden is dat ik 64 missies heb gedaan maar niet welke als laatste. Is er nog ergens anders waar ik dit kan vinden? Dat ik misschien niet weet of niet goed gekeken heb

Geplaatst:

Nee dat maak niks uit, je kunt ook niet bij je Stats zien welke missie je als laatst hebt gehaald, er staat alleen hoeveel missies je hebt gehaald. :Y

Geplaatst:
ok, maar is er dan een oplossing tot mijn probleem :puh: ? :tu:

Start SA eens op en laad de game. Als ie geladen is meot je naar het menu gaan en dan naar ''load game''. Nu zie je een naam staan bij de savegame. Zeg deze naam hier en we kijken wel. :Y

Geplaatst:

Ja, save je game een aantal keer en herlaad je game dan. Ga naar buiten, en dan zou je mischien gebeld kunnen worden. Succes. ;)

Geplaatst:

Start SA eens op en laad de game. Als ie geladen is meot je naar het menu gaan en dan naar ''load game''. Nu zie je een naam staan bij de savegame. Zeg deze naam hier en we kijken wel. :Y

het heet verdent meadows.

Dit is waarschijnlijk mijn laatste bericht voor vanavond.

Alvast bedant, en zie het morgen wel ^_^

Geplaatst:

oh jah miss nog nuttige info, als ik ga opslaan straat er recommend niet te saven omdat ik cheats heb gebruikt en this may effect your game-play. Maar ik weet van mezelf dat ik geen cheats heb gebruikt. Of eht moet promgelijk zijn gegaan, maar dat lijkt me stug. :Y

Geplaatst:

Het kan zijn dat je een verkeerde combinatie toetsen hebt ingetypt, dan kun je perongeluk een cheat activeren. Dat gebeurt meer mensen namelijk wel eens. :)

Geplaatst: (bewerkt)

het heet verdent meadows.

Dit is waarschijnlijk mijn laatste bericht voor vanavond.

Alvast bedant, en zie het morgen wel ^_^

Ik weet nu waarom je geen missies meer krijgt. ^_^

Je zit in de missie Verdant Meadows. In deze missie moet je het verlaten vliegveld kopen. Op >>deze<< pagina staat meer info over Verdant Meadows. Het kan ook zijn dat je hem al gekocht hebt. Als je hem al gekocht hebt moet je de vliegschool gaan afmaken. Deze bevindt zich ook op Verdant Meadows. je moet dan dan trapje omhoog en dan zie je een rode cirkel. ga daarin en je start de vliegschool. Als je deze af hebt krijg je weer missies. :)

Bewerkt: door ..::GhostRider::..
Geplaatst:

Ah, Je moet eerst de vliegschool halen in Verdant Meadows. Daarna krijg je vanzelf weer missies. Genaamd: N.O.E. Als je brons haalt krijg je 1 vliegtuig (Rustler volgens mij) Zilver krijg je 2 (Ruster en Stuntplane) En met goud krijg je ook nog een Hunter erbij. Veel Succes met de vliegschool.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...