erik.koel Geplaatst: 29 december 2007 Rapport Geplaatst: 29 december 2007 (bewerkt) Beste, Ik ben opzoek naar een ringtone voor mijn mobiel, maar ik kan geen leuke vinden. Hebben jullie of weten jullie een leuke ringtone? Het mag ook gewoon een muziek nummer zijn die lekker klinkt als ringtone. Ik hoop dat jullie antwoord weten. Alvast gelukkig nieuwjaar! EDIT: aub geen domme pieptoon, ik heb een nieuwe telefoon dus ik kan alles wel afspelen. Bewerkt: 29 december 2007 door erik.koel Reageren
Gangsta-CJ Geplaatst: 29 december 2007 Rapport Geplaatst: 29 december 2007 (bewerkt) Beste,Ik ben opzoek naar een ringtone voor mijn mobiel, maar ik kan geen leuke vinden. Hebben jullie of weten jullie een leuke ringtone? Het mag ook gewoon een muziek nummer zijn die lekker klinkt als ringtone. Ik hoop dat jullie antwoord weten. Alvast gelukkig nieuwjaar! EDIT: aub geen domme pieptoon, ik heb een nieuwe telefoon dus ik kan alles wel afspelen. kijk eens op www.mobile24.com of www.mobile9.com daar haal je gratis realtones en andere stuff om je gsm te pimpen hier een paar van mijn realtones:igetmoney_q5xkpbm2.mp3wanksta_cacbpv87.mp3 Bewerkt: 29 december 2007 door Gangsta-CJ Reageren
erik.koel Geplaatst: 29 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 december 2007 thanx man! die 1e site doet het niet maar die 2e gelukkig wel! ik heb nog een site gevonden: zedge.net! een erg goede site, bedankt! nog bedankt voor je deuntjes! ik vind 50 cent ook cool! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.