GTAgangsta Geplaatst: 29 december 2007 Rapport Geplaatst: 29 december 2007 Hallo allemaal, Ik heb een vraag over NFS prostreet Ik zit nog in het begin van het spel, ik ben bezig met mijn 2e racedag. Maar ik snap niet wanneer,hoe en waar ik auto's op kan tunen en hoe ik aan nieuwe auto's kom Ik moet nu steeds in die voorgepimpte auto's rijden en dat wil ik niet Greetzz GTAgangsta Reageren
Froodooo Geplaatst: 30 december 2007 Rapport Geplaatst: 30 december 2007 Je hebt in ProStreet racedagen waarbij iedere deelnemer juist zo'n voorgetunde auto krijgt. Hier mag je dus niet je eigen auto gebruiken, maar moet je in een auto rijden die voor die racedag is geselecteerd. Maar maak je niet druk, want er zijn genoeg racedagen waar je je eigen auto kunt gebruiken. Reageren
GTAgangsta Geplaatst: 30 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 30 december 2007 Je hebt in ProStreet racedagen waarbij iedere deelnemer juist zo'n voorgetunde auto krijgt. Hier mag je dus niet je eigen auto gebruiken, maar moet je in een auto rijden die voor die racedag is geselecteerd. Maar maak je niet druk, want er zijn genoeg racedagen waar je je eigen auto kunt gebruiken. ok, maar waar kan ik mijn auto's dan tunen? ik kan mijn garage enzo niet vinden Reageren
Froodooo Geplaatst: 30 december 2007 Rapport Geplaatst: 30 december 2007 Je hebt in ProStreet racedagen waarbij iedere deelnemer juist zo'n voorgetunde auto krijgt. Hier mag je dus niet je eigen auto gebruiken, maar moet je in een auto rijden die voor die racedag is geselecteerd. Maar maak je niet druk, want er zijn genoeg racedagen waar je je eigen auto kunt gebruiken. ok, maar waar kan ik mijn auto's dan tunen? ik kan mijn garage enzo niet vinden Als je naar de 'kaart' gaat waar je ook al die plaatjes van de racedays kunt zien, heb je daar ook ergens (aan het begin van de rij van alle racedagen) een plaatje van de garage. Als je daar op klikt, ga je naar je garage waar je als het goed is ook kunt tunen. Daarnaast kon je volgens mij via het normale hoofdmenu ook bij de garage komen, maar ik weet niet meer precies hoe. Gewoon even zoeken, dan vind je het heus wel! Reageren
danielb Geplaatst: 31 december 2007 Rapport Geplaatst: 31 december 2007 je kan ook als je op de kaart zit waar de racedays zitten op terug drukken (escape voor de pc) en dan naar cars/auto's en dan garage en dan je auto opzoeken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.