Scarface92 Geplaatst: 29 december 2007 Rapport Geplaatst: 29 december 2007 Beste leden! Jullie kunnen waarschijnlijk allemaal wel deze leuke reclame van Coca Cola: Nu is er weer een reclame over dat er een film uit komt genaamd´happiness factory´ Weet er iemand meer over deze film..? Hij lijkt me echt super vet! mvg, Twan Reageren
PowerPats Geplaatst: 29 december 2007 Rapport Geplaatst: 29 december 2007 dat is gewoon een manier om kleine kinderen al van het begin van hun leven te hersenspoelen met het duivelse coca cola francise... nee joh zo overdreven is het ook niet,maar ik denk wel dat coca cola de bedoelinjg heeft meer van hun spul te verkopen. Voor de rest weet ik weinig over deze film maar hij lijkt me meer voor kleine kinderen bedoelt. Reageren
Scarface92 Geplaatst: 30 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 30 december 2007 Hier nog een filmpje over de film: Reageren
K.O. Geplaatst: 30 december 2007 Rapport Geplaatst: 30 december 2007 Stel je voor dat elk bekend product een hele film gaat maken over hun product, dat slaat toch nergens op? Een hele film over een kauwgumpje of een frisdrank :S Op de officiële site staat het volgende: - Vanaf 3 Januari de exclusiefe preview op de site - Vanaf 31 Januari in de bioscoop - Vanaf 18 Februari op TV. Wel errug snel op tv dus Reageren
Scarface92 Geplaatst: 30 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 30 december 2007 Stel je voor dat elk bekend product een hele film gaat maken over hun product, dat slaat toch nergens op? Een hele film over een kauwgumpje of een frisdrank :SOp de officiële site staat het volgende: - Vanaf 3 Januari de exclusiefe preview op de site - Vanaf 31 Januari in de bioscoop - Vanaf 18 Februari op TV. Wel errug snel op tv dus Dan zal het wel een klein filmpje worden! Reageren
2fast{0} Geplaatst: 31 december 2007 Rapport Geplaatst: 31 december 2007 Stel je voor dat elk bekend product een hele film gaat maken over hun product, dat slaat toch nergens op? Een hele film over een kauwgumpje of een frisdrank :SOp de officiële site staat het volgende: - Vanaf 3 Januari de exclusiefe preview op de site - Vanaf 31 Januari in de bioscoop - Vanaf 18 Februari op TV. Wel errug snel op tv dus Dan zal het wel een klein filmpje worden! Opzich is het idee wel leuk. Volgens mij was dit neit eens het idee van coca cola zelf maar het zal wel zeker veel reclame gaan brengen. Reageren
tjoef Geplaatst: 31 december 2007 Rapport Geplaatst: 31 december 2007 Hier nog een filmpje over de film: Schattig Maar hoe gaan ze dan zo een film maken? Enkel fragmentjes zoals deze? Dan wordt het nogal saai denk ik. Je kan er toch moeilijk een verhaal aan breien, aan dit product. Reageren
2fast{0} Geplaatst: 31 december 2007 Rapport Geplaatst: 31 december 2007 Hier nog een filmpje over de film: Schattig Maar hoe gaan ze dan zo een film maken? Enkel fragmentjes zoals deze? Dan wordt het nogal saai denk ik. Je kan er toch moeilijk een verhaal aan breien, aan dit product. Waarom niet, ik vind het wel een leuk idee.Al die werkende poppetjes die werken in het coca cola fabriek. Je zult dus een avontuur zien van 1 van de werknemers, dat denk ik altans. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.