ganton_gangster007 Geplaatst: 15 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2005 is dat gele stuk die daar op de bay ligt van de los aztecas/vagos??? kan je die dan ook overnemen zodat ie groen word ik heb daar nog geen een gang member gezien Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Morpheus 83 Geplaatst: 15 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2005 ja cker wel, anders kom je niet op 100% bij gangs, dan kan je hood nog aangevallen worden, als je geen 100% hebt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ganton_gangster007 Geplaatst: 15 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2005 ja cker wel, anders kom je niet op 100% bij gangs, dan kan je hood nog aangevallen worden, als je geen 100% hebt als je 100% hood hebtdan kan word je nog steeds aangevalleen hoor had ik gehoord van me vriend Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lazlow Geplaatst: 15 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2005 Als je er jou gebied van wilt maken moet je een paar ''homies'' meenemen en je schiet een paar keer in de lucht met je pistool. Dan draai je je beeld maar een paar keer. Dan spawnt het spel meestal wel gang's. Lazlow Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tupac A. Shakur Geplaatst: 16 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2005 ja cker wel, anders kom je niet op 100% bij gangs, dan kan je hood nog aangevallen worden, als je geen 100% hebt als je 100% hood hebtdan kan word je nog steeds aangevalleen hoor had ik gehoord van me vriend nope dat is niet waar vriend heeft tegen je gelogen <_< lekkere vriend . in andere topics over gang wars staat duidelijk dat als je 100% hebt dat je niet word aangevallen en ik heb al een tydje 100% hood en ben daarna jawel hoor 0 keer aangevallen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ganton_gangster007 Geplaatst: 16 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2005 ja cker wel, anders kom je niet op 100% bij gangs, dan kan je hood nog aangevallen worden, als je geen 100% hebt als je 100% hood hebtdan kan word je nog steeds aangevalleen hoor had ik gehoord van me vriend nope dat is niet waar vriend heeft tegen je gelogen <_< lekkere vriend . in andere topics over gang wars staat duidelijk dat als je 100% hebt dat je niet word aangevallen en ik heb al een tydje 100% hood en ben daarna jawel hoor 0 keer aangevallen maar miss. is dat gebied wel van die gang van CESAR VIALPANDO daarom staan die Los Aztecas er nooit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Morpheus 83 Geplaatst: 16 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2005 nope dat is niet waar, het is niet van cesar vialpando, het is ook nog van de los azteca's/ vagos, je moet er gewoon er een paar keer door heen lopen door dat stukje, dan kom je ze wel een keer tegen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Master-mind Geplaatst: 16 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2005 ik heb dat gebied allang overgenomen maar daarna kom je je eigen "homie's" niet tegen :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierkameel Geplaatst: 16 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2005 (bewerkt) ja cker wel, anders kom je niet op 100% bij gangs, dan kan je hood nog aangevallen worden, als je geen 100% hebt als je 100% hood hebtdan kan word je nog steeds aangevalleen hoor had ik gehoord van me vriend nope dat is niet waar vriend heeft tegen je gelogen <_< lekkere vriend . in andere topics over gang wars staat duidelijk dat als je 100% hebt dat je niet word aangevallen en ik heb al een tydje 100% hood en ben daarna jawel hoor 0 keer aangevallen Nou ik heb alles 100% en word nog steeds aangevalle.. :blink: Bewerkt: 16 januari 2005 door Sultan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.