Jump to content

Gele stuk in SF Bay

ganton_gangster007

Recommended Posts

ja cker wel, anders kom je niet op 100% bij gangs, dan kan je hood nog aangevallen worden, als je geen 100% hebt

als je 100% hood hebtdan kan word je nog steeds aangevalleen hoor had ik gehoord van me vriend

Delen op andere websites

ja cker wel, anders kom je niet op 100% bij gangs, dan kan je hood nog aangevallen worden, als je geen 100% hebt

als je 100% hood hebtdan kan word je nog steeds aangevalleen hoor had ik gehoord van me vriend

nope dat is niet waar ;) vriend heeft tegen je gelogen <_<

lekkere vriend :( .

in andere topics over gang wars staat duidelijk dat als je 100% hebt dat je niet word aangevallen en ik heb al een tydje 100% hood en ben daarna jawel hoor 0 keer aangevallen

Delen op andere websites

in andere topics over gang wars staat duidelijk dat als je 100% hebt dat je niet word aangevallen en ik heb al een tydje 100% hood en ben daarna jawel hoor 0 keer aangevallen

maar miss. is dat gebied wel van die gang van CESAR VIALPANDO daarom staan die Los Aztecas er nooit

Delen op andere websites

Nou ik heb alles 100% en word nog steeds aangevalle.. :blink:

Bewerkt: door Sultan
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...