Jump to content

Halo: Chronicles

Recommended Posts

Geplaatst:

Halo: Chronicles

naamlooshc7.jpg

Screens ontbreken op dit moment!

Ja, Halo 3 pas uit en nu al een volgende Halo?!

Geloof het niet of wel, maar het is er wel.

Untitled Halo Project, zo heette het eerst.

Nu heeft het een codenaam genaamd Halo Chronicles.

Via Google.nl vindt je erg weinig, maar wel iets. :D

(Meeste zijn filmpjes, Chorincles is de filmpjes term van Halo)

Maar ik heb dus genoeg bewijs gevonden, en open het NU!

Halo Chronicles is MOGELIJK de vervolging op Halo 3

:D .

Het start een totaal nieuwe storyline, nieuwe wezens en wat dan ook.

Dat maakte ik uit van een Bungie lid die al iets aankondigde.

"I wouldn't call it Halo 4, but it's a new story in the Halo Universe."

En ik merkte het al helemaal in de Halo 3 Legendary Ending. ^_^

Halo Chronicles wordt gemaakt door Bungie en Wingsut.

Wingsut is een nieuwe studio, maar met veel film ervaring.

Omdat Wingsut opgestart is door Peter Jackson, hij wou eens wat anders

doen dan films maken, en zijn eerste spel zal dus Halo worden.

Volgens hem wordt dit een soort spel wat erg apart wordt.

"I wouldn't call it a movie, but also not a game." :7

Bewijs naar vervolg enzovoort..

Meer info? Snel melden!

Geplaatst:

Hmm, Halo 3 net uit, en meteen een nieuwe Halo, die Bungie wil het dus wel goed doen blijkbaar, tenminste ze maken met dit soort dingen enorm véél winst, ikzelf ben op dit moment niet een echt Halo fanaat meer, maar vroeger speelde ik het graag, maar alsnog ben ik best wel benieuwd als die Halo: 'Chronicles' echt wordt aangekondigd.

We'll see :dans:

Geplaatst:

Dit was al aankondigd in 2006 :7

Maarja, toen wist ik het al, maar nu

duikt er meer over op.

ZoalS:

Released: Q4 2008

Bron: Wikipedia.org :eten:

Bungie zal binnenkort wel wat leuks aankondigen denk ik.

Met trailer en al, maar eerst lekker vuurwerk en Halo Wars! :tu:

Geplaatst: (bewerkt)

Woei, er komt al weer een nieuwe Halo aan :D Het lijkt erop dat het iets anders word dan voorgaande delen, maar we wachten af. Vind Halo 3 persoonlijk een geweldig spel, maar wie weet, misschien weet de nieuwe Halo dat weer te overtreffen :*D

Greetz :sigaar:

@hieronder: Geen Halo zonder Chief denk ik ^_^

Bewerkt: door Galiorix
  • 2 weken later...
:dans:

Ik hoop dat we wel Chief nog es zien :)

chief zul je denk ik niet meer zien ze hebben aangekondigt dat halo3 het laatste is van de trilegy

maarja dat zeggen ze altijd tot dan ze zien dat ze weer eens veel winst maken dan verzinnen ze weer wat.-

Bewerkt: door thug
Geplaatst:
:dans:

Ik hoop dat we wel Chief nog es zien :)

chief zul je denk ik niet meer zien ze hebben aangekondigt dat halo3 het laatste is van de trilegy

maarja dat zeggen ze altijd tot dan ze zien dat ze weer eens veel winst maken dan verzinnen ze weer wat.-

Integendeel, ik denk juist wel, want als Halo 3 eindigt dat Master Chief rondt zweeft in de ruimte, bij de wrakken van de Ark zal het heel onlogisch zijn dat iemand anders even van een paar miljoen lichtjaren ver komt.

En trouwens, Master Chief, oftewel John-117 is 1 van de Spartans, de meeste Spartans zijn vermoord om de slag van Recon maar er zijn nog een paar levend.

Zo is er een 2de verhaaltje bij de eerste Halo.

Zie ook voor meer info over de Spartan halo.wikia.com

Geplaatst:

Wow, volgens mij is Halo 3 pas net uit (ik weet niet wanneer) en er komt al een nieuwe. Ik vind het erg jammer dat er een nieuwe verhaallijn komt. Misschien helemaal geen Master Chief, Arbiter en al die andere personages. Ik hoop wel dat de Grunts, Elites en Marines terug komen. Blijfen toch mijn persoonlijke favoriete.

Geplaatst:
Wow, volgens mij is Halo 3 pas net uit (ik weet niet wanneer) en er komt al een nieuwe.

Sommige vervolgen worden al gemaakt voordat de eerst komende af is

Ik hoop wel dat de Grunts, Elites en Marines terug komen. Blijfen toch mijn persoonlijke favoriete.

Ik denk juist dat de Grunts juist niet terugkomen. De Elites en Marines denk ik juist wel.

Zij staan namelijk aan dezelfde kant als Master Chief, we zullen eerder nieuwe characters ziens.

Zo denk ik dat wel de Forerunner's zien, waarvan we alleen de hand kennen, en mogelijk een infected form ervan.

Als ze op Balaho (thuisplaneet van de Grunts) schepen kennen komen ze wel weer terug, maar zij zitten in Tier 2 volgensmij, en dat houdt in dat ze in de jaren zoals wij nu leven, dus ruimteshepen, nee.

Mochten deze personen wel weer komen, dan is het wat later in het spel.

Sommige vervolgen worden al gemaakt voordat de eerst komende af is

Halo: Chronicles was zelf al in 2006 aankondigd, na de aankondiging van Halo 3.

In een special over alles in Bungie was Halo 2 bijna uit, en toen zei de presentator bij een kamer dat ze daar al alle informatie over de nieuwe spel hebben, waar het afspeelt, storyline deels al enzo. Dat was dus Halo 3.

Bewerkt: door Follow
  • 2 maanden later...
Geplaatst:

Halo Chronicles is de codenaam en niet de naam van de uiteindelijke game. Dat gaat waarschijnlijk Halo Wars worden.

Geplaatst:
Halo Chronicles is de codenaam en niet de naam van de uiteindelijke game. Dat gaat waarschijnlijk Halo Wars worden.

Halo Wars is geen Halo Chronicles.

Chronicles is inderdaad de code naam.

Maar Halo Wars is een geheel andere spel.

Wat overgens ook 2008 uit komt.

Trouwens, Halo Chronicles zal eind dit jaar in onze winkels liggen.

(Uitstel is klein! Want Bungie werkt mee en die heeft nog nooit een uitstel gemaakt.

Want ze willen hun DOOMCLOCK niet uitstellen. :D En is trouwens al 1.5 jaar in productie.)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...