js007 Geplaatst: 29 december 2007 Rapport Geplaatst: 29 december 2007 de toiletten in dat park ik heb erover gelezen dat je er in kunt (staunten)en de toiletten kunt zien , zou iemand een paar foto' s kunnen posten over die touletten en die deur (die uit zijn voegen licht ) Reageren
pasgal Geplaatst: 29 december 2007 Rapport Geplaatst: 29 december 2007 de toiletten in dat park ik heb erover gelezen dat je er in kunt (staunten)en de toiletten kunt zien ,zou iemand een paar foto' s kunnen posten over die touletten en die deur (die uit zijn voegen licht ) Plaatjes heb ik helaas niet voor je maar mischien dat je hier wat aan hebt: http://nl.wikigta.org/wiki/Toiletten_in_Belleville_Park Reageren
Donwell Geplaatst: 30 december 2007 Rapport Geplaatst: 30 december 2007 Je kunt zelf eventjes een kijkje nemen in de toiletten, een beschrijving hoe je er komt vind je op WikiGTA, de link er naar toe is hierboven gegeven. Er is echter nog wel één ding, en dat is dat de camera in de toiletten in andere hoeken gaat staan, dus niet achter Claud zelf. Hierdoor wordt het ietsje lastiger lopen en kun je ook niet het hele toilet uitpluizen. Ook zie je vrijwel het hele toilet als je de missie-cutscènes van Ray Machowski bekijkt. Reageren
NandroDavids Geplaatst: 30 december 2007 Rapport Geplaatst: 30 december 2007 Meer screenshots van de toiletten in Belleville Park kun je vinden bij de verschillende missies van Ray Machowski; Op WikiGTA staat bij vrijwel elke missie van Ray wel één of meerdere screenshots van de toiletten: *KLIK*. (Klik de verschillende missies van Ray Machowski aan om naar de betreffende pagina's te gaan.) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.