Galiorix Geplaatst: 1 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 januari 2008 (bewerkt) Sorry voor de dubbelpost maar ik heb een relatief kleine kast waarin alles redelijk krap zit. De X1950 PRO is ruim 24 centimeter en dat is zowat 2 keer zo lang als mijn huidige kaart. Hier is een foto met een lineaal ernaast, met de 24 centimeter aangegeven. Daaronder is een foto met alle kabels en hardware er achter mijn kaart zitten, maar dus mijn X1950 PRO door heen komt te zitten. plaatjes... Greetz Laat me raden je hebt een Medion systeem? Ja, d1e hebben over het algemeen geen ruime kasten Greetz Bewerkt: 1 januari 2008 door Galiorix Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 1 januari 2008 Rapport Geplaatst: 1 januari 2008 Sorry voor de dubbelpost maar ik heb een relatief kleine kast waarin alles redelijk krap zit. De X1950 PRO is ruim 24 centimeter en dat is zowat 2 keer zo lang als mijn huidige kaart. Hier is een foto met een lineaal ernaast, met de 24 centimeter aangegeven. Daaronder is een foto met alle kabels en hardware er achter mijn kaart zitten, maar dus mijn X1950 PRO door heen komt te zitten. plaatjes... Greetz Laat me raden je hebt een Medion systeem? Ja, d1e hebben over het algemeen geen ruime kasten Greetz Ik kon het zien aan de compacte ruimte en de grote toeter op de fan-cooler. Goeie systemen ik heb er zelf ook 1. Ik denk dat je er niet veel problemen mee kan hebben, ik zou als ik jou was het gewoon vragen aan een eigenaar van een computer winkel of 1 van zijn werknemers. Ik heb zelf de oude vervangen voor een Geforce 7600GT 256MB SLi, zoals ik al zei, maar deze is kapot. Dus ik zou het even navragen . Succes! Reageren
GtaSlave Geplaatst: 3 januari 2008 Rapport Geplaatst: 3 januari 2008 FF oftopicHoe duur is die x1950 pro? Want je hebt voor zo'n 150 euro ook een veel snellere hd3850! dan zou ik nog doorsparen voor een 8800GT Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.