Follow Geplaatst: 29 december 2007 Rapport Geplaatst: 29 december 2007 The War Tapes Deze documentaire gaat over de oorlog in Irak. Discovery heeft deze documentaire wel 2 keer uitgezonden. Helaas weet ik niet of ze hem weer eens binnenkort uitzenden. Je ziet in deze film zeg maar echt beelden uit de oorlog van Irak voor ze Sadam te pakken hadden. (Geloof ik dan.) Het ergste hiervan is nog wel wat ze meemaken. Neem als voorbeeld dat je echte beelden zit van een gevecht! Of dat ze perongeluk een vrouw onderrijden, en de rest van het convooi er nog eens met 80KM per uur overheen rijdt. Echt helemaal in prakjes gereden, en dat zie je ook nog! Deze film heeft al 2 awards gewonnen als beste documentaire! De beelden die je ziet kunnen erg schokkend zijn. Ook van schokkende dingen zie je geen beelden maar wel commentaar erover, zoals een hond die een darm van een dode meeneemt en dus ook opeet! Ik kan nog wel genoeg erover praten, echt zo erg. En er zijn dus ook echte beelden tijdens de oorlog daar gefilmd door een persoon met een videocamera! Zie de trailer op hun website: http://www.thewartapes.com Reageren
Gangsta-CJ Geplaatst: 30 december 2007 Rapport Geplaatst: 30 december 2007 heel erg, maar that's life dit is al erg , maar ik vind andere situaties zoals bijvoorbeeld die van kindsoldaten soms erger. kindsodaten worden verplicht hun familie te executeren, bloed te drinken van vrienden en familie, en worden vaak sexueel misbruikt, ook gebeurt het dat kinderen van 8 het hoofd van een vriendje moeten afkappen en er dan mee voetballen. het klinkt mss raar, maar het is zo veel geweld op de wereld, 99procent zinloos Reageren
tjoef Geplaatst: 30 december 2007 Rapport Geplaatst: 30 december 2007 Ik heb hem ook al 2 keer gezien, die docu. Zo aangrijpend! @hierboven, helemaal waar. Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 30 december 2007 Rapport Geplaatst: 30 december 2007 heel erg, maar that's lifedit is al erg , maar ik vind andere situaties zoals bijvoorbeeld die van kindsoldaten soms erger. kindsodaten worden verplicht hun familie te executeren, bloed te drinken van vrienden en familie, en worden vaak sexueel misbruikt, ook gebeurt het dat kinderen van 8 het hoofd van een vriendje moeten afkappen en er dan mee voetballen. het klinkt mss raar, maar het is zo veel geweld op de wereld, 99procent zinloos heb jij wel eens zinvol geweld gezien? ik niet het geweld begint altijd zinloos Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 30 december 2007 Rapport Geplaatst: 30 december 2007 Ligt eraan hoe je het ziet.. Als je boos bent en iemand willekeurig op straat op z'n bek slaat en het lucht op dan is het niet zinloos Maar ff ontopic ik ben het met Gangsta eens.. Reageren
2fast{0} Geplaatst: 31 december 2007 Rapport Geplaatst: 31 december 2007 Ik geloof het best, maar ik zou hem wel willen zien. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.