Jump to content

Kan mod niet verwijderen!

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb deze mod geinstalleerd ---> http://gta-action.planet-multiplayer.de/dl...oad.php?id=4605

Maar omdat ik deze mod niet kan verwijderen heb ik mijn hele spel Sa verwijderd (compleet verwijderd).

En daarna heb ik hem weer opnieuw geinstalleerd.

Maar dan: het probleem dan denk ik van de mod af te zijn maar nee hoor! hij staat er nog gewoon op dan!!! heel raar is dat. :?

Weet iemand hoe dit komt?

En hoe ik dit kan oplossen?

Ik heb ook al geprobeerd om alle geinstalleerde mappen van SA op mn pc te verwijderen, en daarna het hele spel verwijderen.

En vervolgens weer opnieuw installeren.

Maar dan staat de mod nog in het spel. :ch:

Ik kom er gewoon echt niet meer vanaf....!

Wie kan mij helpen om van deze mod af te komen? :D

Want het kan toch niet zo zijn dat ik er nu voor altijd aan vast zit? toch??

Bewerkt: door sjors12345
Geplaatst:

Kijk voor de zekerheid na of je niet de verkeerde installatie van GTA San Andreas verwijdert, je weet nooit. Ook, zorg ervoor dat je alles van de mod zelf verwijdert. Probeer eventueel bij het herinstalleren een andere locatie te kizen, misschien dat dat helpt.

Succes!

Greetz :sigaar:

Geplaatst:
Kijk voor de zekerheid na of je niet de verkeerde installatie van GTA San Andreas verwijdert, je weet nooit. Ook, zorg ervoor dat je alles van de mod zelf verwijdert. Probeer eventueel bij het herinstalleren een andere locatie te kizen, misschien dat dat helpt.

Succes!

Maar hoe kun je de verkeerde installatie dan verwijderen? want ik heb hem maar 1 keer geinstalleerd. :?

Geplaatst:

Succes!

Maar hoe kun je de verkeerde installatie dan verwijderen? want ik heb hem maar 1 keer geinstalleerd. :?

Dat weet ik niet, maar persoonlijk heb ik 4 installaties van GTA San Andreas dus...

Geplaatst:

Ach iemand die een Win32 Installer heeft gebruikt :cab:

Snap er niks van waarom.

Maar probeer eens via Configuratiescherm-Software en dan vervolgens SA uninstalleren.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...