SNIPER44 Geplaatst: 29 december 2007 Rapport Geplaatst: 29 december 2007 hey, weet iemand hoe je een mod kunt maken voor FS2004?? en welke programma's? bedankt. degene voor mij laatst gepost in augustus en nu ik in december >>> Door Froodooo: Daarom heb ik er even een nieuw topic van gemaakt, aangezien het toch een vraag is, en in het andere topic was al een tijdje niet gepost; dit leek mij handiger.<<<
SNIPER44 Geplaatst: 8 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 januari 2008 dit topic mag van mij gesloten worden. want ik heb namelijk al een manier gevonden voor een mod. dus er mag een op
GTA Haas Geplaatst: 29 januari 2008 Rapport Geplaatst: 29 januari 2008 He Sniper 44 ik zal als ik jou was de Topic even laten rusten voor de genen die nog meer vragen hebben over een mod van Flicht simulator 2004 die kunnen dan hier altijd terecht en jij kan ze Bijvoorbeeld uitleg geven dus dat scheelt weer een Topic
Froodooo Geplaatst: 30 januari 2008 Rapport Geplaatst: 30 januari 2008 He Sniper 44 ik zal als ik jou was de Topic even laten rusten voor de genen die nog meer vragen hebben over een mod van Flicht simulator 2004 die kunnen dan hier altijd terecht en jij kan ze Bijvoorbeeld uitleg geven dus dat scheelt weer een Topic Als mensen een andere vraag hebben over FS, dan kunnen ze daar gewoon een nieuw topic voor aanmaken. En jouw topicbump was daarom ook niet echt nodig...
Recommended Posts