Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Na de hele reeks van andere kleuren van hawaï hemdjes die ik had gemaakt, is hier nog een hawaï hemdje

een wit

hwiwt.jpg

een wit met rode palmboompjes :puh:

hwiwt-rd.jpg

een wit met blauwe palmboompjes :puh:

hwiwt-blw.jpg

en eentje waar ik niet precies kan uithalen wat het is (typisch een geluk bij een ongeluk)

euhm.jpg

en de links

Wit

Wit-rood

Wit-blauw

geef hier maar een naam aan :puh:

Bewerkt: door kpaenen
Geplaatst:
(...) kan je uitleggen hoe ik die ook kan maken?

Sla zo'n afbeelding op en open deze in een tekenprogramma. Dan kan je ze gaan bewerken. Bovenaan het plaatje zie je van links naar rechts de schoenen, armen en hoofd en onderaan de broek en het shirt. Sla de afbeelding op in C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto Vice City\skins\ en start GTA: Vice City. In diezelfde map zie je ook de afbeelding texture_guide.jpg, wat ook laat zien welk onderdeel wat is. Succes! :)

@ kpaenen: Ziet er goed uit, alleen loop ik niet zo graag in witte shirts. :puh:

Geplaatst:
(...) kan je uitleggen hoe ik die ook kan maken?

Sla zo'n afbeelding op en open deze in een tekenprogramma. Dan kan je ze gaan bewerken. Bovenaan het plaatje zie je van links naar rechts de schoenen, armen en hoofd en onderaan de broek en het shirt. Sla de afbeelding op in C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto Vice City\skins\ en start GTA: Vice City. In diezelfde map zie je ook de afbeelding texture_guide.jpg, wat ook laat zien welk onderdeel wat is. Succes! :)

@ kpaenen: Ziet er goed uit, alleen loop ik niet zo graag in witte shirts. :puh:

yo bedankt ik zal er direct aan beginnen :eten:

is paint ook goed? :{

Geplaatst: (bewerkt)
Je kan beter photoshop en paintshop gebruiken met paint kan je niet super veel als je het wil bewerken ;)

inderdaad ik gebruik paintshop en ik doe niets liever dan skins maken :Y

EDIT:

nu NIEUW!!!

hawai-grijs_baard_modernhorloge.jpgvan het vroegere hawaï grijs, is er nu een zwarte broek en grijze schoene bij maar dat niet alleen, hij heeft baardgroei en een trendy modern horloge :cab::cab::cab:

hier!

Bewerkt: door kpaenen

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...