kpaenen Geplaatst: 30 december 2007 Rapport Geplaatst: 30 december 2007 (bewerkt) Na de hele reeks van andere kleuren van hawaï hemdjes die ik had gemaakt, is hier nog een hawaï hemdje een wit een wit met rode palmboompjes een wit met blauwe palmboompjes en eentje waar ik niet precies kan uithalen wat het is (typisch een geluk bij een ongeluk) en de links Wit Wit-rood Wit-blauw geef hier maar een naam aan Bewerkt: 30 december 2007 door kpaenen Reageren
Gangsta-CJ Geplaatst: 30 december 2007 Rapport Geplaatst: 30 december 2007 geef hier maar een naam aan Rood-Zwart mooie skins btw. kan je uitleggen hoe ik die ook kan maken? Reageren
Thundercover Geplaatst: 30 december 2007 Rapport Geplaatst: 30 december 2007 (...) kan je uitleggen hoe ik die ook kan maken? Sla zo'n afbeelding op en open deze in een tekenprogramma. Dan kan je ze gaan bewerken. Bovenaan het plaatje zie je van links naar rechts de schoenen, armen en hoofd en onderaan de broek en het shirt. Sla de afbeelding op in C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto Vice City\skins\ en start GTA: Vice City. In diezelfde map zie je ook de afbeelding texture_guide.jpg, wat ook laat zien welk onderdeel wat is. Succes! @ kpaenen: Ziet er goed uit, alleen loop ik niet zo graag in witte shirts. Reageren
DB10 Geplaatst: 30 december 2007 Rapport Geplaatst: 30 december 2007 Leuke mod de zwart witte vind ik het leukst Reageren
Gangsta-CJ Geplaatst: 30 december 2007 Rapport Geplaatst: 30 december 2007 (...) kan je uitleggen hoe ik die ook kan maken? Sla zo'n afbeelding op en open deze in een tekenprogramma. Dan kan je ze gaan bewerken. Bovenaan het plaatje zie je van links naar rechts de schoenen, armen en hoofd en onderaan de broek en het shirt. Sla de afbeelding op in C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto Vice City\skins\ en start GTA: Vice City. In diezelfde map zie je ook de afbeelding texture_guide.jpg, wat ook laat zien welk onderdeel wat is. Succes! @ kpaenen: Ziet er goed uit, alleen loop ik niet zo graag in witte shirts. yo bedankt ik zal er direct aan beginnen is paint ook goed? Reageren
DB10 Geplaatst: 30 december 2007 Rapport Geplaatst: 30 december 2007 Je kan beter photoshop en paintshop gebruiken met paint kan je niet super veel als je het wil bewerken Reageren
kpaenen Geplaatst: 31 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 31 december 2007 (bewerkt) Je kan beter photoshop en paintshop gebruiken met paint kan je niet super veel als je het wil bewerken inderdaad ik gebruik paintshop en ik doe niets liever dan skins maken EDIT: nu NIEUW!!! van het vroegere hawaï grijs, is er nu een zwarte broek en grijze schoene bij maar dat niet alleen, hij heeft baardgroei en een trendy modern horloge hier! Bewerkt: 2 januari 2008 door kpaenen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.