Psycho_007 Geplaatst: 30 december 2007 Rapport Geplaatst: 30 december 2007 Hallo allemaal , ik vraag me al sinds GTA III ofzo af wat de naam is van het lettertype dat gebruikt wordt op de cover van alle GTA-games sindsdien? Zoals hier: Reageren
Froodooo Geplaatst: 30 december 2007 Rapport Geplaatst: 30 december 2007 (bewerkt) Dat lettertype is Pricedown. Als je wilt, kun je het hier gratis downloaden en gebruiken op je eigen computer. Je kunt een lettertype toevoegen door naar Configuratiescherm -> Lettertypen te gaan, en het font (Pricedown in dit geval) daarin te plakken. Bewerkt: 30 december 2007 door Joriz Pricedown staat gewoon in download database Reageren
Psycho_007 Geplaatst: 30 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 30 december 2007 (bewerkt) Dat lettertype is Pricedown. Als je wilt, kun je het hier gratis downloaden en gebruiken op je eigen computer. Je kunt een lettertype toevoegen door naar Configuratiescherm -> Lettertypen te gaan, en het font (Pricedown in dit geval) daarin te plakken. Ok!Dank je wel voor de snelle support hier . Ik ken deze forums al lang maar nooit bij stilgestaan om te registreren . Bewerkt: 30 december 2007 door Joriz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.