Koen729 Geplaatst: 30 december 2007 Rapport Geplaatst: 30 december 2007 De titel zegt het al, hoe verander ik de auto en wapens van de Grove St leden? Met data bestanden neem ik aan, maar welke, en wat moet ik dan veranderen? Reageren
Galiorix Geplaatst: 30 december 2007 Rapport Geplaatst: 30 december 2007 De titel zegt het al, hoe verander ik de auto en wapens van de Grove St leden? Met data bestanden neem ik aan, maar welke, en wat moet ik dan veranderen? Ik weet dat je met cargrp.dat de auto's kan veranderen voor elke pedgroup, maar de wapens weet ik momenteel niet. Ik wil graag even voor je de data map doorspitten, mocht ik iets vinden post ik het hier Greetz Reageren
Koen729 Geplaatst: 30 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 30 december 2007 (bewerkt) Ik probeer de auto's van de grove te veranderen, ik heb ze in nrg500 , zr350 en jester verandert. Maar ze rijden alleen maar in Zr-350's.. en ik ga zelf ook ff kijken voor die wapens EDIT: Wie kan me uitleggen wat dit allemaal betekent? # A: PedStat type name (Ignored: MUST be in correct order) # # B: Flee distance (float) # C: Heading change rate (float in degrees) # # D: Fear (0-100) 100=Scared of everything # E: Temper (0-100) 100=Bad Tempered # F: Lawfullness (0-100) 100=Boy Scout # G: Sexiness (0-100) # H: Attack strength (float multiplier to attack damages) # I: Defend weakness (float multiplier to received damages) # # J: Shooting Rate (0-100 to determine how they fight) # # # K: Default Decision Maker -> 0: group member, 1:cop, 2:rand_norm 3:rand_tough 4:rand_weak Bewerkt: 30 december 2007 door Koen729 Reageren
Galiorix Geplaatst: 30 december 2007 Rapport Geplaatst: 30 december 2007 # D: Fear (0-100) 100=Scared of everythingHoe bang iemand is. Hoe meer, hoe banger. # E: Temper (0-100) 100=Bad TemperedHoe gauw iemand je aanvalt. Hoe meer, hoe aggressiever. # F: Lawfullness (0-100) 100=Boy ScoutOf iemand zich aan de regels houd. Hoe meer, hoe 'braver'. # G: Sexiness (0-100)Hoe sexy iemand is. Hoe meer, hoe 'sexier' # H: Attack strength (float multiplier to attack damages)Hoe sterk iemand is. Hoe meer, hoe sterker. # J: Shooting Rate (0-100 to determine how they fight)Hoe ze vechten, in snelheid zeg maar. Bij 100 zal iemand die gewoon slaat heel snel en aggresief vechten. Bij 0 slaat hij nauwelijks (denk ik) Greetz Reageren
Marioleo69 Geplaatst: 30 december 2007 Rapport Geplaatst: 30 december 2007 Ik dacht dat de shooting rate was dat hoe goed ze kunnen schieten, dus als er 100 staat dat dan dat personage van de tien keer schieten, tien keer raak schiet. (Mijn Mening) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.