dexter909 Geplaatst: 30 december 2007 Rapport Geplaatst: 30 december 2007 Als ik een hotringa weil modden met SAMI dan krijg ik deze fout meldeing : "The color line you're trying to use is invalid and wil not word in the game" ik heb alles na gekeken de kleuren staan er gwn als kleur en als ik GTA SA dan wil op starten stopt hij met laden op de helft en dan kom ik weer trug bij me pc... Help Alsjeblieft! (Voor GTA SA) Thnx Alvast Reageren
K.O. Geplaatst: 30 december 2007 Rapport Geplaatst: 30 december 2007 Ik raad je aan om gewoon andere programma's te gebruiken als iets met SAMI niet werkt. Voor het voertuig zelf gebruik je IMGTool 2.0 en voor dingen als kleuren/handling gebruik je gewoon carcols.dat/handling.cfg + kladblok. In de Master Tutorial List kun je genoeg tutorials vinden over hoe je alles zonder SAMI moet doen. Bij een automatische installer heb je nu eenmaal een grotere kans op fouten dan wanneer je alles (quasi-)handmatig doet. Reageren
dexter909 Geplaatst: 30 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 30 december 2007 (bewerkt) Ik heb gwn byna alles al gedaan wat raad jij aan? Mss is het een idee om me de hotringa.dff en de .txd opnieuw te geven en dan uninstaleren met IMG Tool? Bewerkt: 31 december 2007 door dexter909 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.